Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    mert a tapasztalat azt mutatja, mint ahogy itt a cikkben is közölték a felmérés eredményét, hogy jellemzően nem az autóval rendelkezők térnek át közösségi autózásra, hanem akik eddig tömegközlekedtek, és elérhetővé vált nekik valamilyen egyéni közlekedési mód, akkor áttértek rá.

    tehát ha sok lesz a bérelhető önvezető autó, akkor aki eddig autóval járt, azok zöme továbbra is saját autóval fog járni, aki meg busszal, azok közül sokan ilyen autóval fog járni, amitől rendesen meg fog nőni a forgalom. ha még lesz hova nőni.

    egy másik példa, lásd: "A felmérésből kiderült, hogy a válaszadók közel fele (45%) szívesen költözne máshova, ha az önvezető járművekkel megoldható lenne a napi ingázás. Erre is Kínában van a legnagyobb hajlandóság (55%) – Európában 42%, az USA-ban pedig 37% volt a költözést választók aránya." tehát eddig bent lakott a városban, nem kellett sokat közlekednie, esetleg felszállt a metróra, de szívesen kiköltözne, hogy onnan autóval járhasson be. öntökönlövés.

    lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

Hozzászólok Aktív témák