Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Aliexpress tapasztalatok
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Linux kezdőknek
- Windows 10
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Amazon
- Debian GNU/Linux
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokanin
aktív tag
Egyszer már kérdeztem, de akkor nem jött válasz, de most megint téma, hát újra megkérdezem, hátha tudja valaki.
Miért van az, hogy egy játék, ami többszálúra van megírva nem skálázódik simán 4-ről 8 magra pl? Az nyilvánvaló, hogy egyszálú kód, akárhány mag van, mindig egy szálon fog futni, de egy többszálúra megírt program miért csak egy adott szálmennyiséget tud kihasználni?
Én elég sok többszálú, párhuzamosított kódot írok, de még sosem találkoztam olyan esettel, hogy ne lehetett volna valamit 8 szálon futtatni, amit 4-en is lehetett. Természetesen olyan már volt, hogy a zárolások és a versenyhelyzet miatt mondjuk, nem volt optimális a több szál használata, de ez elég ritka.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések