- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Milyen routert?
- DIGI kábel TV
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- DIGI internet
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Az írás jó!
A segédmotoros kerékpár esete egy kicsit árnyalt, hajdan, mikor ez a kategória létrejött, az autó sokkal ritkább eszköz volt, akinek nem volt pénze autóra (sokaknak nem volt), az motorozott. A segédmotoros kerékpár egy tanulóeszköznek indult ezen az úton. A szabályozása persze lemaradt, még anno én is például úgy vizsgáztam le belőle 14 évesként (mert onnantól lehetett), hogy egy 10+2 kérdéses tesztet kellett kitölteni, a 10 kérdés a KRESZ-re vonatkozott, a plusz kettő az egészségügyre. Már akkor is vicc volt ez. De fiatalként élveztük a mobilitás következő fokát a Tacskó bicikli után.
A KRESZ-t mindenkinek ismernie kell - a gyalogosnak is. A nem ismerete nem mentesít a hatálya alól.
Az elektromos rollernél egyébként én is a bérelhető megoldásokban látom a hibát. Azt kellene szigorúbban szabályozni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.