Új hozzászólás Aktív témák

  • Dadan01

    senior tag

    válasz #33253120 #5310 üzenetére

    MySamsung meg SES, hát van sztorim ami pont nem így zajlott :) Egy tabletet vittem be garanciális időn belül, mert hol töltött, hol nem, 3 féle samu töltő kipróbálva, kábelek is cserélve, de a jelenség maradt. Szóval bevittem az európai szintű SE centerbe egy megyeszékhelyen, az ötvenes kollegina olyan kedvességgel foglalkozott velem, mint egy leprás hajléktalannal a Hilton portáján. Nagy nehezen átvette a tabletet, papírokat, nézegeti, majd közli hogy egy így kevés, hol a számla. Mondom készpénzes/utalásos/egyebes számla az nincs, mert ez cafeteriából származó termék. Aha, de ez nem elég. Mondom mégis mit tegyek, tekintve hogy ennek a tabletnek van még kb ezer testvérkéje akiknek szintén nincs számlájuk, akkor mindegyik garancia nélkül éli életét? Ő azt nem tudja, de ez így nem jó. Közben bekapcsolta, feldugott rá egy töltőt, majd közölte hogy ez tölt. Na itt kezdett megremegni a végtelen jóindulatom az ostobákkal szemben, de elmagyaráztam még egyszer, mi is a tényállás a töltéssel. Összeszedve a gondolatait felállt, hogy megbeszélje az ügyet a Főnökkel. Jött is az erősítés rögvest. Aki ismeri a Nagyfater bátyó c. mesét, az tudja hogy nézett ki a főnök, aki nem, az keressen rá, érdemes. Ami eltérés volt, az az ép fogsor és az öltöny jelenléte, de a benyomás, az hibátlan volt :D Innentől kaptam egy kiselőadást hogy töltö és töltő között olyan különbségek vannak, amit én elképzelni sem tudok. Megnyugtattam a duót, hogy igen, tudom mi az a volt és amper, mondom mind gyári samu és remelkül töltenek bármilyen más készüléket. Á, az nem csak úgy van bla bla bla, és hozzam be a gyári töltőt. Na mondom az nem megy, mert fél éve megdöglend. Az baj, anélkül a pesti szerviz vissza fogja küldeni! Mondom ok, hozzak egy töltőt? Van rogyásig. De Én Értsem Meg, hogy Ők Csak Jót Akarnak Nehogy Csalódjak.Magamban mondtam, na ezt már jól elbaltáztátok, mert kezdtem konkrétan az ordibálás határára kerülni. Még egyszer végighallgattam az egész kifogáshalmazt, megint megkaptam, hogy értsem meg (csakazértse). Végül mégis elvették nagy duzzogások és figyelmeztetések közt a pakkot. Egynapos szervizben ugyan nem reménykedtem, pedig top kategóriás tabletről beszélünk, de a két hét azért erős volt, mire jött egy sms, hogy csodák csodája, mehetek a készülékért. Unott kollegina a szokott kedvességgel fogadott, átvettem a csomagot, bekapcsolom működik. Keresztkérdést feltettem, hogy mégis mit is csináltak a tablettel? Ott van a papíron, olvassam el, jött a precíz válasz. Ettől majdnem dobtam egy hátast, mert előtte átfutottam és nem leltem, de ilyen lekezelő választ remélni sem mertem. Meghunyászkodva átnéztem mégegyszer, és valóban, kicseréltek egy alkatrészt! meg 8 csavart és rögzítették hogy a burkolat karcos volt. Ja, egész életében tokban volt, én egy karcot sem találtam, de nem is mikroszkóppal néztem.

    TLDR
    Samsung termékekkel teli van az otthonom, évek óta, de ez volt az első találkozásom a szervízszolgálattal. Ha ez nekik európai szintű, akkor lehet bennem a hiba, de én nem azért megyek egy ilyen helyre hogy konkrétan hülyének nézzenek és nyakon öntsenek az ő kifogásaikkal és nehézségeikkel, amikhez nekem konkrétan semmi közöm és teszek rá magasról. Van hova fejlődni.

    ui. A tablet köszöni szépen, jól van, happy end.

Új hozzászólás Aktív témák