Új hozzászólás Aktív témák

  • #33253120

    törölt tag

    válasz leslien #5308 üzenetére

    Igen. Emiatt fontosabb az ilyen tulajdonosoknak s*gget nyalni mint a többinek.
    Sokan nem tudják, de minden ami Galaxy előtagos arra minimum futáros szervíz jár.
    És akkor én is lassan írom, hátha nem tudsz gyorsan olvasni. (Elnézést kérek amiért egy régi vicc poénját citáltam ide. ) A Samsungnak többet ér a hírnév, mint pár bekerülési költségen törtárú alkatrész, plusz a szervíz költsége.
    Ha a presztízs sérül az sokkal drágább mint bármi. Nekem eddig pozitív tapasztalatom volt, te meg szkeptikus vagy.
    Viszont azt is hozzá kell tenni, hogy soha nem intéztem a szolgáltatón keresztül a szervízelést. Mindig vagy a MySamsungon keresztül, vagy a SEStore-on keresztül intéztem. Anno akármilyen telefonom volt a szolgáltatói szervízek sosem az én megelégedésemre dolgoztak, hanem a szolgáltató hasznára. :(

Új hozzászólás Aktív témák