Új hozzászólás Aktív témák

  • Tesztelo.hu

    senior tag

    Hihetetlen a Samsung támogatás.
    Feltettem nekik is a kérdést, amit itt is, hogy a Samsung Cloud beállító képernyőjén a kapcsoló melyik állásában használja csak a Wifi-t (azaz a mobilos adatkapcsolatot nem), mert nekem nem egyértelmű: [kép]

    Erre első körben az a válasz érkezett, hogy a funkció mindenképpen szinkronizál, azaz nem lehet beállítani. Miután még egyszer elküldtem a képernyőképet, és jeleztem, hogy de, be lehet állítani, arra szolgál ez a képernyő, jött egy válasz, hogy vegyem igénybe az ingyenes távkezelés szolgáltatást, amiben egy technikus csatlakozik a telefonomhoz, és segít beállítani. Ehhez egyeztessek időpontot.
    Ez kabaré. Nem tudnak egy tök egyszerű kérdésre válaszolni? Minek ehhez távsegítség?

Új hozzászólás Aktív témák