- Milyen routert?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- 20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
- Videó stream letöltése
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Vírusirtó topic
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kékes525
félisten
válasz nokiauser #10050 üzenetére
A szerviz után közvetlenül szerintem érdemes factory resetet csinálni, biztos ami biztos alapon. Adatvesztést nem okoz, mert ezt ők is elvégzik. Viszont ha a szerviz a factory reset után is csinál valamit, akkor bekapcsolva hagyhat olyan funkciókat, ami a napi használat során zavaró lehet.
[ Szerkesztve ]
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
Mark023
tag
Ki mi hallott, hogy a kingstone sd-ket nem látja a telefon?
A hivatalos samsung eladó mondta nekem. Azért ez szerintem nem egy baromság?Amit te szereztél, csak is te tudod elveszíteni.
-
Jazzmedve
tag
Automatikus ujrainditast hol lehet bekapcsolni?
-
600700
senior tag
Koszi a jotanacsot😂😂ezen jot nevettem.Bar lehet neked zsiros a borod elegge. De megnyugtatlak tiszta zsirmentes allapotban keszitettem felvetelt vele.
Bar kulfoldi forumokat olvasva lehet azoknak is akik miatt topikok vannak tele a selfie cam minosegere panaszkodva. Egyszeruen nem jol van a fokusz belove rajta , nem eles elegge. Hasznalhato nem azt mondom de hogy egy S4 jobbat lo...Majd talan az S8 ban jobb lesz.Addig meg megforditom es a hatso cam ot hasznalom az eleg jo.[ Szerkesztve ]
SAMSUNG UN60JS7000 4K LED TV
-
Burt1793
veterán
válasz samu74 #10056 üzenetére
Én amúgy úgy látom, hogy egy RAM tisztítás az intelligens kezelővel többet ér az újraindításnál. Olyan, mintha újraindításnál mindent ugyanúgy visszatöltene. Nekem amikor volt egy elég jelentős BUG a mobillal, az újraindítás nem oldotta meg, csak a RAM tisztítás. Már-már a garira készültem.
-
Kékes525
félisten
-
samu74
addikt
válasz Burt1793 #10058 üzenetére
Érdekes hogy nem segített,általában szokott..
Pár hete nálam is volt hasonló dolog,a fejlesztői menüben bóklásztam és a "randalírozás" eredménye az lett hogy elkezdett villogni a képernyő rózsaszínben(a háttérben minden oké volt,ikonok/widget,stb.). Kicsit beparáztam,de restart után minden rendben volt.Hogy mi a franc volt vele,passz.De azóta is semmi ilyen nyügje nem volt.roxan : nekem nincs problémám vele,ment mindent oda,nem dobálja el,szóval ok. Mondjuk,olvastam valahol hogy nem szereti a teló ha ki/be van rakosgatva az sd.Szerintem ha telóval van formázva,és nincs "mozgatva" az sd(nem árt ha nem hamisítvány!),nem kellene probléma legyen vele.
[ Szerkesztve ]
-----------
-
Burt1793
veterán
-
samu74
addikt
Pl.Amúgy az aksi témára meg a gyártási időre visszatérve,nem hinném hogy parázni kellene az S7/Edge vonalon a "lobbanékony aksira". Én úgy tudom hogy a Note7-ben 3500-as aksi van,míg az S7-ben 3000mah,az Edge meg 3600 mah.Szóval az egy új fejlesztés/gyártású holmi lehet.Meg ha gond lenne azért már márciustól csak kiderült volna.Mert a Note7-nél elég hamar kijött a probléma.Gondolom én.Persze véletlenek lehetnek,de azok akár lehetnek kamu vagy kattingatásra alkalmas hírek is.
Mark023 :ez miez?
[ Szerkesztve ]
-----------
-
nagyúr
-
Mark023
tag
válasz samu74 #10072 üzenetére
Kb Talán másfélhónapos a telefon! A hátlap megrepedt csak elképzelésem sincs mitöl. A töltőre gyanakszom ami eléggé felhevítette a hátlapot, de kértem nézzék meg! semmi vizsgálat, és mivel tokban van a telefon és még a mosogató csapot se látta, az esésröl nem is beszélve így fogalmam sincs miért repedt meg.
Amit te szereztél, csak is te tudod elveszíteni.
-
#33253120
törölt tag
Telefonügyben mindent a MySamsungon keresztül kell intézni, és pont. Apróságokért be lehet menni a SES-be, de a komolyabb dolgokat csak írásban, és csak a Samsung erre kitalált felületén keresztül.
Ők küldjék a futárt, ők intézzék a szervízelést, és ők intézzék az esetleges szervízreklamációt is.
Írásban.
Szóban csak olyat amire lehet hivatkozni. Pl telefonos felkeresés.Ha te reklamálsz a szolgáltatónál/szervíznél, akkor csak egy vagy a sokból.
Ha a Samsungnál reklamálsz, akkor viszont arra kicsivel jobban figyelnek, mert onnan kapják a pénzt, és a Samsung jobban figyel az ügyfelei elégedettségére mint a szervíz. -
arn77
aktív tag
válasz Mark023 #10077 üzenetére
Igen, Facebookon sokkal jobban kezelik a dolgokat, főleg, ha az oldalra írsz, nem privát üzenetbe. Kicsit pirítani kell őket, mert azt mindenki látja. Nekem mondjuk nem a Samsunggal volt bajom, hanem az Extreme Digitallal. Kaptak rendesen, érdekes módon egyből valami csoportvezető vette kezelésbe az ügyemet, és láss csodát meg is oldódott.
-
bandi0000
nagyúr
homályosítsatok már fel kicsit az arany színről
t-be néztem, de ott szinte ezüstös volt, nek tetszett, de napfénybe? csajos vagy unisex kat?
Xbox One: bandymnc
-
nagyúr
-
Ákkk
addikt
válasz Mark023 #10080 üzenetére
Folyadékhűtés az csak egy lezárt végű csődarab nem nagyon lehet elrontani a hátlap cser esetén hozzá se nyúlnak.
A média nagy úr de arra számíts, hogy ha felülvizsgálatra kerűl sor akkor a tmx ír szakvéleményt saját magáról és 1 hónapig nem lesz nálad a készülék.A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
Mark023
tag
A legkevésbé semmi érdekel az 1 hónap! Az, hogy egy cetlit visszadobunk, hogy nem rendelterésszerü használat miatt volt, márne haragudj, de mindent elmond a hozzáállásról. Jegyzőkönyvet kaptam róla és ennyi, még a töltőt sem nézték meg! Azért ez egy prémium kategórás teló. Valamilyen szinten elvárom, hogy a szervíz ne pinpong játékot játszon velem.
Amit te szereztél, csak is te tudod elveszíteni.
-
samu74
addikt
válasz bulikavagyok #10074 üzenetére
Ja hogy az.Hát ez nem egyszerű helyzet...Simán lehet hogy a hőtől elreped(Tech2),de lehet zsebben is neki dőlni valaminek,aztán elreped az üveg.
Mindenesetre nehéz lesz bizonyítani hogy " rendeltetésszerű használat " mellett történt ez...-----------
-
Mark023
tag
válasz samu74 #10090 üzenetére
A baj az, hogy flipes zárt tokban van amitöl a zsebben biztos,hogy nem repedt meg. Ráadásul eléggé sokat van a kezemben is, mert a munkám miatt kell is. De ha képet megnézed láthatod az nem egy esés repedt hátlap... Ütődés nyom sincs meg minek is lenni mikor a tokban van....
De a másik amúgy kücserélik de nem garanciálisan, de ha cserélik Akkor nincs gari már... Én ezt nem értem
..Amit te szereztél, csak is te tudod elveszíteni.
-
Ákkk
addikt
-
samu74
addikt
válasz Mark023 #10091 üzenetére
Én elhiszem,hogy nem ejtetted el.Az mondjuk nonszensz hogy hivatalos szerviz kicserél egy hátlapot és már akkor nincs gari...OMG! Nem Albániában vagyunk.
Ahogy írták a többiek,fuss egy kört a MySamsungon,a hibás usb-t is említsd meg,meg minden vackot ami eszedbe jut.Ha nem hajlandók gariba,akkor fizesd ki,de a garanciát nem vonhatják meg ezért!Erre majd kérdezz rá a végén![ Szerkesztve ]
-----------
-
nagyúr
-
Mark023
tag
válasz samu74 #10093 üzenetére
Ezt írja figyu:
A telefon felépítéséből adódóan a szétszerelését a jelenlegi állapot melett lehet elvégezni, ami a készülék használhatatlanságát is eredményezheti. A garanciálisan javitás előtt a sérült alkatrészek cseréjét kell elvégezni. Amitöl csak fizetős kereteken belül tudjuk vállalni.
De lol honnan tudja, hogy ha át se vizagálta a telót. Amunkalapon nincs semmi teszt sem... Csak ránéztek és ennyi... Honnan tudja hogy nem egy garanciális cucc repesztette meg a hátlapot? Ez nonszensz....
Amit te szereztél, csak is te tudod elveszíteni.
-
samu74
addikt
válasz bulikavagyok #10094 üzenetére
"Mi folyik itt Gyöngyösön!!!"
Mark023 : az anyja p.....a!Ennyi erővel otthon is szét lehet szedni,oszt vagy sikerül,vagy nem...
[ Szerkesztve ]
-----------
-
600700
senior tag
Ha pl Real Racing 3 -zas utan hideg vizbe teszem es elreped a hatlap akkor azt gariban cserelik vagy nem ?kb ennyi itt a kerdes. Akarmi mas is tortent itt.
[ Szerkesztve ]
SAMSUNG UN60JS7000 4K LED TV
-
#33253120
törölt tag
válasz Mark023 #10096 üzenetére
Ez kb azt jelenti, hogy ha leveszi a sérült hátlapot, akkor a Samsung rendelkezései szerint nem teheti vissza, mert sérült. Azaz ki fizeti ezt az egészet? Ez nekik most Schrödinger hátlapja. Amíg nem veszik le, addig nem derül ki, hogy gyári hiba, vagy gyártói baj. De ha levenné, akkor meg az a baj, hogy bontás előtt nekik előzetesen közölni kellene egy várható szervízköltséget, amit jóvá kell hagynod, de ha azt nem vállalod, akkor ők a Samsung miatt nem rakhatják vissza a törött hátlapot, gyakorlatilag ezért meg sem bontják, de addig meg nem látják hol a hiba, nem tudnak árat küldeni. Bürokrácia.
-
#18001664
törölt tag
válasz Mark023 #10091 üzenetére
Nemrég körbejártuk a debreceni Samsung Experience Store-ral az IP68-ra vonatkozó jótállást! Idézem :
BővebbenKedves Ákos!
Elnézésedet kérjük, hogy csak most válaszolunk neked. A Galaxy S7/S7edge készülékeket esetleges beázás következtében, bevizsgáljuk és utána javítjuk garanciában. Sok esetben ilyenkor a központi szervizbe is beküldjük, mert amennyiben tengervíz vagy a bevizsgálást követően kiedrül, hogy több méter mélyen volt a víz alatt és azért ázott be, akkor elutasítjuk.
Üdvözlettel: Samsung Experience Store[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Az S7 és S7 edge variánsok nagy átfedése miatt, mindkét topik egyformán használható bizonyos kérdésekre. Íme, a
OFF témával kapcsolatban pl:
- Android alkalmazások (3rd party app -ok, pl: Nova launcher, Poweramp, stb)
- Facebook / Messenger app
- Android OFF
- Galaxy OFF
- Telekom Mobile
- Vodafone
- Yettel
- Digi Mobil
- Garancia & Fogy.védelem
- Mobiltelefon beárazás
- Melyik "telefont" vegyem ?
- E-Robot topik
- Tasker topik
- Reklámblokkolók topikja
topikok valemelyikének a haszná-
lata javasolt!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás! Amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos a warez, az FRP-lock, és a készülékfüggetlenítés
⇒nem-hivatalos módon témái, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás !
- ÚJ Független Apple iPhone 15 128GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- ÚJ bontatlan aktiválatlan Apple iPhone 15 256GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- ÚJ Független Apple iPhone 15 Plus 128GB és 256GB Black ! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- teljesen ÚJ bontatlan Apple iPhone 15 Pro 128GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- ÚJ bontatlan Apple iPhone 15 Pro Max 256GB 4 színben !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA