Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    válasz pincehely #77 üzenetére

    Játékok esetében a programindulás, a pályabetöltődés vagy a streamelés/swappolás lehet érdekelt.
    A pályabetöltést akkor veszed észre, ha ilyenkor nem a CPU-d izzad az engine inicializálásával, shaderkódok fordításával, vektoros modelltér előállításával, és hasonlók, hanem a winyó a szűk keresztmetszet. De a textúratöltődési szakaszt megdobhatja, és hamarabb végezhet.
    A swappolás már rég rossz, ez teheti elviselhetőbbé, ha RAID0 tömbön van a pagefile, de igazából csak több RAM oldja meg.
    A textúra streamelés is lehet folyékonyabb, de csak ha szar az engine, hisz eleve az lenne a lényege, hogy folyamatosan, de még bőven időben előtöltse a textúrákat, nem az, hogy a winyót nézze VRAM-nak. De például egy GTA IV-nek tetszeni fog. :DDD

    Veszíteni max annyit vesztesz, hogy olcsóbb lett volna venni 1db 1 terrás winyót, mint 2db 0,5 terrásat, de cserébe érezhetően gyorsabb is lesz az így kirakott 1 terrás raid0 tömb, még ha ezt nem is mindenhol veszed észre.

    Mondjuk nekem legjobban úgy tetszett a lemezes rendszerem, mikor a windows, és a gyakran használt kisebb programok egy 32Gb-os SSD-n voltak, a nagy filok, és sok közepes filet tartalmazó mappák pedig egy RAID0 tömbön.
    Csak bedöglött pár alkatrészem, köztük az SSD, és még pár más kacat, aztán az SSD árát inkább más vásárlásba fektettem, ami jobban hiányzott a gép újraindításához. És tudom, hogy jobb volt, de most már nem vagyok benne biztos, hogy meg is érte az árát az az SSD, legalább is egyelőre nem tervezem, hogy megint vegyek egyet (főleg, ha gyorsabb winyókra váltanék, ami kicsit kompenzálná a dolgokat).

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák