- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Windows 10
- SkyShowtime
- Direct One (műholdas és online TV)
- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Vírusirtó topic
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jó kérdés, hogy mennyit számít, majd mikor egy adott sebesség felett az autó fékútja több mint a kocsi teljes hossza és ehhez nem is kell száguldani.
Én inkább azon gondolkodok, hogy egy ilyen intelligens merevítő rendszer és feszítőkábel majd mit fog csinálni mikor nem egy gyalogossal ütközik, hanem egy 20 tonnás kamionnal. Vagy majd azt is meg tudják oldani, hogy ebben az esetben is ugyanannyi energiát nyeljen el a karosszéria mint a mostani gépkocsiknál?
-
"Csak számomra tűnik ez iszonyat nagy marhaságnak?": nem
"akkor tényleg számít bármit is, ha az autó egy picit puhább?": igen, számít. például a ragasztós cucc arra lenne jó, hogy az elgázolt ne essen vissza az autó elé, és ne menjen át rajta az autó.
az is számít, hogy mennyire puha a motorháztető, mert az sem mindegy, hogy amikor lefejeled, akkor alatta van x centi hely, és csak azt a relatíve vékony fémlemezt fejeled meg, ami el tud hajolni, vagy nincs alatta semennyi hely, és rögtön a v8-as bigblockot stukkolod meg.
tehát a problémák, amikre a megoldást keresik, valósak. ezek a megoldási ötletek ettől még hitványak.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis