Új hozzászólás Aktív témák

  • Lazsnak

    tag

    válasz tatararpad #2 üzenetére

    Értem mire gondolsz, de el tudom képzelni miféle gépparkok lehetnek az iskolákban. Bár én már 28 vagyok, rég jártam középiskolában, de annó a gépek száma nagyobb probléma volt, mint a minősége. 1 gépterem volt 800 diákra, és én egy elég elit 8 osztályos gimibe jártam. Ennél is nagyobb probléma volt a 'informatika tanárnak' csúfolt emberek óratartása, iszonyatos blődségek mentek nálunk, tisztelet a kivételnek de szánalmasan képzetlen 2 infótanárunk volt, nem rajtuk múlt, hogy megtudom nyitni a gmailt maradjunk ennyiben. Oktatásban is egyre jobban kiherélték az informatika órákat ami szánalmas, IT és kressz oktatás kötelező jelleggel kellene a középiskolába, na de nagyon elkanyarodtam.

    Második bekezdésedre meg csak annyit mondanék, hogy teljesen igazad, közvetlenül nem segít a tanulásban a projektor, aktívtábla meg a fluxuskondenzátor, de abban segít, hogy készségszinten kezeld ezeket a dolgokat a jövőben, mikor végzel az egyetemen, mert nap mint nap körbevesznek. Szerintem a cikkben szereplő emberünk is erre akarna kilyukadni, hogy ez fontos és már középsuliban el kell kezdeni alap szinten kezelni, hogy kiselőadásra prezentációt készítek (ha már MSOrol volt szo akkor ppt-ben) nem pedig kizavar a tanár és egy kézzel firkált budipapirról felolvasom a kiselőadást amit otthon kézzel jegyzeteltem.

    Szerintem is fontos lenne többet áldozni a középsulis IT-re, mert a mai napig tök hülyék jönnek ki a középsuliból, és erről félig a suli/oktatás/akárki tehet, mert szentül hiszem, hogy az a gyerek aki ért a pchez készség szinten az a saját téma iránti érdeklődésének köszönheti, és nem az iskola érdeme.

Új hozzászólás Aktív témák