Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz l4ci #7351 üzenetére

    Pont, hogy könnyebb fogni, ha hüvelykujjal támasztod a képernyőt.:DD
    Gondolom a te tableted is kapacitív érzékelős, szóval nyomni se kell...

    Amúgy Indy és Daytona nem igényli a manuális gázt. De Richmond is
    átevickélhető automatával, sőt, még gyorsnak is lehet lenni... Viszont!
    HA elkottázod, akkor nagyon csekély az esélyed, hogy visszahozd.:U
    Komoly időveszteséggel esetleg. Vagy még úgy sem... Ahol egy sima
    gázelvétellel már egyenesben is vagy, ott befékezve még jobban pörög!
    Szóval, azt javasolnám, hogy ezeknél használni kéne a manuális gázt:
    nem kuka a futam, ha befigyel némi kisebb megcsúszás, a nagyobbat
    meg elkerülöd gázelvétellel, akár már a kerék csikordulásakor előre.:K

    Ui: viszont az elején a helyezkedéseknél nagyon sokat számíthat még
    Indyben is, hogy egy pillanatra elveszed a gázt, és beférsz a belső ívre.
    (Ahova amúgy nem férnél be, mert tolja kifelé az orrát a kocsi.) Btw. ha
    látod, hogy tolja kifelé az orrát, mit csinálsz? Mondjuk "bekormányzod"
    még jobban: oké, csak ennek az lesz a vége, hogy kidobja a seggét.:DDD
    Mondom én, hogy túlkormányoztok. Túl gyorsan berepülve a kanyarba,
    vagy túl nagy gázzal erőlködve kifelé belőle nem kell csodálkozni, hogy
    csúszkál a kocsi. Amúgy nem csúszkál: a legstabilabb. Ezekkel végig
    lehet tolni egy-egy Indy és Daytona futamot a legkisebb fékezés nélkül.
    Más autókról ez nem mondható el. Ki vannak ezek találva! Ja, hát pont
    Richmondot nem, mert ott bizony kétszer is fékezni kell egy körön...:O

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák