- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Linux kezdőknek
- Proxmox VE
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- VoIP telefonálás
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- DIGI kábel TV
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GPU-k dizájnban már a unified shader óta eléggé a compute-ra vannak kihegyezve. Attól, hogy még nem volt bennük ez a hardverállapot, a felépítésük egyáltalán nem volt széttagolt. Emiatt is jött a compute shader nagyjából tíz éve, mert számos előnyt kínál, amellett, hogy a GPU-k dizájnjain nem igazán kell módosítani. Tehát a hardver tekintetében úgy 2006 végétől számítva minden GPU compute-ra optimalizált.
(#25) sb: Nagyjából 2006 vége az az időpont, amikor a hagyományos széttagold dizájnok helyett jött az általános. Ekkortól tekinthetők a GPU-k compute optimalizáltnak. Természetesen az évek során fejlődtek.
(#29) velizare: [link] - a Valve most csinálja rá a szabványosítást. Emellett maga a TrueAudio Next igazából sokkal inkább szoftver, mint hardver. Ha ez nem létezne, még a hardver ugyanilyen lenne.
(#27) rumkola: Nézd végig az előadást, ha felkerül a Youtube-ra. De a TPU például csinált live blogot: [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Aerocool PC , i5 7500 , RX 590 8GB , 32GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Lenovo Gaming PC , i7 7700 , 1080 8GB , 16GB DDR4 , 250GB SSD , 2TB HDD
- GAMER PC : i7 13700KF /// 64 GB DDR5 /// RTX 4080 SUPER 16 GB /// 4 TB
- iMac 2017 27" 5K Újszerű/ 32GB/512ssd/Radeon Pro 580 8GB/i7/p3356/
- Eladó kezdő gamer gép!