Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • kikikirly

    aktív tag

    Jól beszélsz.
    Számomra is van néhány fura dolog a játékmenetbe.
    Viszont mutattak pályaszerkesztőt,legalább is pakoltak be szörnyeket,felszereléseket, ehhez hasonló csak egyszerűbb változat volt a Hitman Absolutionba,azzal is elég jól elvoltam(Campaign pályák voltak egy az egybe átemelve csak kijelölhettél szabadon célszemélyeket,meghatározhattad hogyan kell megölni és a kezdő felszerelést de plusz dolgokat nem lehetett bepakolni a pályákra,).
    Ha tényleg lenne rendes pályaszerkesztő beépitve a játékba(tehát a rendelkezésre álló modellekből lehetne pályákat építeni) vagy ugyanez könnyen modolható formába, még ha az alap játék nem is sikerül jól, közösség csinálhatna játékot a játékon belül, ha még fegyverek értékeit is lehetne módosítani(sebzés,átütő erő, tűzgyorsaság,pontosság/visszarúgás stb) az maga lenne a Kánaán.
    Resident Evil 2 gunplaybe elég részletes volt, hátrahőköltek a találattól és vizuálisan sérültek plusz végtag leszakadás ami után értelemszerűen a földön kúsztak feléd sokkal lassabban.Szóval van egy jól működő alap az egész mögött.Én azt mondom ez akár még jól is elsülhet.

    [ Szerkesztve ]

Hozzászólok Aktív témák