- Milyen program, ami...?
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Starlink
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Hálózati / IP kamera
- Videó stream letöltése
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Diopapa
addikt
válasz Stauffenberg #97 üzenetére
"A megmaradt előfizetők meg csak azt látják, hogy egyre több a reklám még úgy is, hogy előfizetési díjat fizetnek. Ez nem mese, csak gazdaságtan."
Ez pontosan így van, de ettől meg még kevesebb lesz az előfizető. De még nem is az ilyen pár soros (x)-es reklámok zavarnak, de mostanában konkrétan tényleg egész oldalas hirdetések jelennek meg az amúgy sem túl vastag újságban...
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
sztanozs
veterán
egy őstag is lehet lusta
ráadásul a gépet nem egyedül használom, és nem akarom, hogy a párom kattintgasson ide-oda, aztán én meg majd jól takaríthatom a beállításokat. AB-kal frissebb, lágyabb, jobb a netezés[ Szerkesztve ]
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
Majd ha normálisan elhelyezett, nem zavaró reklámokat fognak alkalmazni a cégek (pl. Google Adsense), akkor majd nem lesz gond a bevétellel, de addig, míg annyira zavaró reklámok lesznek az oldalon, hogy már legszívesebben elküldenéd a pillangós anyjába a weboldal készítőt, addig lesznek blockerek.
-
-
Fiery
veterán
Attol fugg, milyen reklamrol van szo, es hogyan alkalmazzak a weboldalon. Napi latogatonkent 60-70 Ft pl. osszejohet havi szinten, sz'al ha van mondjuk 50 ezer latogatoja a PH-MA-stb csoportnak naponta (annyi biztosan van, osszesen), akkor havi 3M Ft osszejohet csupan AdSense-bol. Mas kerdes, hogy ez nehezen tart el egy soktagu csapatot, de azert nem is partizezer Ft-rol beszelunk.
[ Szerkesztve ]
-
arnyekxxx
veterán
Viszont azzal az állítással, hogy a tartalomszolgátató tiszte eldönteni mi a tartalom, azzal azért vitatkoznék. Én például netezőként tartalomfogyasztó vagyok, minimális közöm csak van hozzá nekem is!
Te halál komolyan úgy gondolod, hogy neked a a felhasználónak tiszted eldönteni, hogy a tartalomszolgáltató milyen tartalmat szolgáltat???
"csókolom újságosnéni, kérek egy népszabaccságot de orvbán meg temponlekrám az ne legyen benne"
-
br.rak
őstag
válasz Stauffenberg #102 üzenetére
Aki nem tud piacképes terméket előállítani, az húzza le a rolót. Ennyi
-
nevleges
újonc
Az megvan, hogy ennek a reklámozásnak a költségeit végső soron mi, fogyasztók álljuk?
Megvesszük a termékeket, amiknek az ára tartalmazza a marketing költségeket.
Az általunk pénzelt reklámok hatására egyik helyett a másik gyártó termékét választjuk vagy olyat veszünk, amire nincs is igazán szükségünk, csak a vásárlásban leljük az örömöt.
Végül is a mi pénzünkön elkészült és terjesztett reklámokat nézetik velünk, de úgy, hogy még csak nem is esik jól. -
djculture
félisten
Tv adásoknál is több a reklám már mint a filmek sorozatok vetélkedők stb összessége. Neten is ugyanez van. Túlzásba estek, nem egy helyen beszkrollozik egy képernyőt elfoglaló reklám amit ki se lehet lőni másodpercekig.. Már azt is kezdi ezek a kókánykodások idegesíteni aki amúgy megférti hogy ebból kap némi lóvét a honlaptulaj..
[ Szerkesztve ]
-
Pötyi
őstag
válasz arnyekxxx #110 üzenetére
Nem olyan Népszabadságot kérek, amiben nincs Orbán, hanem olyan újságot - és máris én döntöttem el, hogy milyen tartalmat kapok! Ennek analógiájára olyan tv csatornára kapcsolok, amire akarok, illetve olyan honlapot látogatok, amilyet akarok! Akár hiszed, akár nem, ebből azért keletkezik egy visszacsatolási információ, amit esetenként nézettségnek, eladott példányszámnak, vagy látogatottságnak hív a szakirodalom. Amelyik tv csatornának alacson lesz a nézettsége, amelyik újságnak alacsony lesz az eladott példányszáma, amelyik honlapnak alacson lesz a látogatottsága, annak jó esélye van arra, hogy a kapitalizmus farkastörvényei alapján esetleg netántalán eltűnik. Ez jobb helyeken így működik! Pld. van egy cég, ami szar terméket gyárt, amit senki nem vesz, akkor az csődbe megy. Nomármost ha van egy honlap, ami csak úgy tudja kitermelni a saját fenntartási költségeit, pld. a szerverbérletet, hogy teleszemeteli saját magát reklámmal, akkor igenis elképzelhető, hogy ez visszatetszést vált ki a látogatóiból, elszoknak onnan, előbb-utóbb olyan alacsony lesz a látogatottsága, hogy kénytelen lesz megszűnni. Oszt amikor üldögélnek a szerkesztők, hogy hát, nincs tovább, pedig milyen szép volt egykor a látogatottsági statisztikánk, most meg hó végével hozhatjuk el a vasat a BIX-ből, akkor _talán_ elgondolkoznak azon, hogy mi okozta ezt. Jaaa, hogy nem látszott az érdemi tartalom a reklámoktól? Ez a forgatókönyv nem álom, nem feltétlenül csak regényekben van ilyen, sssimán megtörténhet a valóságban. (Nem oly rég az alacsony látogatottság okán szűnt meg az iwiw.)
QNX is cool!
-
-Skylake-
addikt
www.volan.hu
Na azt nezd meg , ha szerinted nemzetin sok a reklam.
Szerk : egyebkent itt sokakkal ellentetben nekem a ph csaladon is fut adblock mindig. Attol , hogy rengeteget olvasom , ugyan ugy zavar a reklam mit mashol. De ha van ra valamilyen mod , nagyon szivesen belesegitek a lapcsalad fenntartasaba egy olyan osszeggel , ami kompenzalja a miatt "elbukott" penzt. Evek ota minden alkalommal az elso dolog mobilonon/tabon/gepen ph,ma,itc ebben a sorrendben. De reklamot itt sem fogok nezni.
[ Szerkesztve ]
"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably
-
br.rak
őstag
válasz Stauffenberg #113 üzenetére
Akkor tegyék zárttá, legyen app amiben elő lehet fizetni a tartalomért, stb. Lehet csak azért népszerű mert ingyenes. Érjék el, hogy fizessenek érte, ha nem akkor mehetnek a süllyesztőbe ők is.
-
Plasticbomb
addikt
válasz cinemazealot #32 üzenetére
Nekem meg apám jön állandóan ezzel át, hogy ilyen meg olyan dolgokat írt ki a tablet. Van fenn neki vírusirtó, de pl minap átszaladt, hogy vírusos a tablet... Egy mocsok reklám....
Én pl nem használok adblockert. De csak videó nézés közben szokott igazán zavarni, ott meg kinyomható, max 5 sec múlva. (Volt már, hogy belefutottam pár jobb reklámba, vagy tetszett a zenéje, és így akadtam egy jobb előadóra...De nem jellemző.) Máshol szinte észre sem veszem, max, ha 25 ezredjére kattintok már az oldalra, hogy nyissa már meg azt a menüpontot... Az kezd kicsit idegesíteni, de én türelmes ember vagyok..
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
arnyekxxx
veterán
ok, csak az előbb nem ezt írtad, hanem ezt:
Viszont azzal az állítással, hogy a tartalomszolgátató tiszte eldönteni mi a tartalom, azzal azért vitatkoznék.
a tartalomszolgáltató dönti el mi a tartalom amit előállit és elérhetővé tesz neked, ebbe neked nincs beleszólásod. Aztán vagy nézed vagy nem ez meg a te döntésed.
[ Szerkesztve ]
-
arnyekxxx
veterán
Egyébként csak kíváncsiságból.
mennyit bukik/nap a PH amiatt, hogy fut nálam az ABP (legyen mondjuk napi 30 PH oldalletöltésem) ismerve azt az adatot, hogy az elmúlt évtizedben 0db reklámra kattintottam rá és nem is tervezem ezt a szokásomat a jövőben megváltoztatni (értsd: ha látnám a reklámokat akkor se kattintanék rá, ezt lehet 100% biztonsággal állítani)
-
User64476
őstag
3/4 oldalas layeres animált banner amin 30 másodpercig kell keresni az Xet megvan? Esetleg layeres egészoldalas amin kötelező kivárni míg eltűnik? Youtube videóban 4 percenként alul felbukkanó kiikszelendő? Na nem, elég volt. Adblock, mindenre, sajnálom.
-
Stauffenberg
nagyúr
Szerinted amúgy a laptulajdonosok komplett hülyék?
Az internetes újságírás elején volt számos kísérleti üzleti modell, de nem minden laptípushoz passzol a zárt, kötelezően fizetős megoldás. Egy hírportálhoz például egyáltalán nem, mert ezeknek a lényege, hogy az információ azonnal és mindenki számára rendelkezésre áll, webkettőn megosztások és egyéb tevékenységek útján is terjed, hírverseny van (nem is kicsi, nyugodtan nevezhetjük könyöklő harcnak). A "reggel elsétálok az újságoshoz napilapért" korszak lejárt, ez nem ültethető át a hírportálokra.
Vannak egyébként digitális lapok, amik kötelezően fizetősek. De ezek rendszerint csak egy szakmai közösségnek, szubkultúrának szólnak. Tudományos, művészeti, szakmai kiadványok. De ezek működése teljesen más, mint egy hírportálé, példányszámokban is teljesen más a kritérium a fenntarthatósághoz és általában nem is működik teljesen ingyenesként.
De ezek a különbségek már az online előtt is megvoltak. Máshogy épül fel egy print napilap, mint egy havi/negyedéves periódusban megjelenő print folyóirat. A print fénykorában is megjelentek már a teljesen ingyenes, de több reklámmal ellátott napilapok (a Metorpol volt a műfaj úttörője) és az emberek ráharaptak, egyre kevesebben vették meg a fizetős lapokat.
Próbálj zárttá tenni egy hírportált, amivel szemben amúgy is elég csekély a minőségi elvárás az olvasóközönség részéről és azzal a mozdulattal nyírod ki, mert elmennek oda ahol ingyen van a hír. Az elmúlt 10-15 év bizonyította, hogy a reklámokkal szemben sokkal kevesebb a fintorgás, mint a kötelező előfizetéssel szemben.
Ha tetszik, ha nem, ez működő biznisz és alighanem az újságírás egy természetes evolúciója. Amit te akarsz, az visszalépés az elmúlt 400 évbe.
-
br.rak
őstag
válasz Stauffenberg #124 üzenetére
Nem, a laptulajdonosok mellett elszaladt az idő, illetve sokan nem is igazán vannak rászorulva a külső reklámokra, mivel így úgy áttételesen finanszírozva vannak ( legutóbb a Guardian esete kavart nagy port, de idehaza a 444/kurucinfo említhető még, persze a pártlapokat leszámítva)
Ami a print esetében még működhet, a hosszabb, normálisan megírt cikkek, tényfeltáró írások, amelyek nem kerülnek fel online oldalakra. Esetleg a régebbi cikkek fizetőssé tétele.Én amúgy a legtöbb híroldalt már képek nélkül nézem meg, csak a szöveg. Nem igazán van igényem a reklámok mellett még több megás macskásgifeket nézegetni.
Saccra kb 10 oldal/lapcsalád van whitelisten, ott néha a reklámokra is kattintani szoktam, ha kérnek egy egy kérdőívet kitöltök, stb
-
újraregelt
tag
Az előbb megpróbáltam megnyitni a gamestar.hu-t... hát aki azt így kitalálta, azt örökre eltiltanám a webtől... A Noscript listája nem fért ki egy lapra, annyi helyről rángat be minden szemetet... Odáig nem is jutottam el, hogy az adblock-t kikapcsoljam...
Úgy egyébként miután végre sikerült úgy bejutnom az oldalra, hogy le volt tiltva a javascript, majd engedélyeztem csak a gamestar.hu-ra, nyugodtan kikapcsolhattam az ADBP-t, nem jött egyetlen reklám sem. Igaz, a reklámszervereken továbbra is tiltva maradt a JS, így viszonylag nyugis az oldal.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
"Ami a print esetében még működhet, a hosszabb, normálisan megírt cikkek, tényfeltáró írások, amelyek nem kerülnek fel online oldalakra. Esetleg a régebbi cikkek fizetőssé tétele."
Mindkettőre vannak példák. Ott van a National Geographic vagy éppen a HVG, melyek esetében a print és az online közötti tartalom elkülönül, komolyabb hangvételű anyagok csak a printre mennek. Itt pedig el kell különíteni azt, hogy az online és a print nem mindig ugyanazzal foglalkozik. A HVG egy folyóirat, míg a hvg.hu egy hírportál (de a GameStar vagy a PC Guru is így működik).
Szóval most nem tudom, hogy a spanyol viaszt akarod-e újra feltalálni, vagy mi.
"illetve sokan nem is igazán vannak rászorulva a külső reklámokra"
Szerintem ezt majd a portál tulajdonosa/kiadója fogja jobban tudni, hogy mire szorulnak rá. Remélem azért az extraprofitozásig nem fog fajulni a társalgás.
-
br.rak
őstag
válasz Stauffenberg #127 üzenetére
Én úgy tudom a "két hvg" mára már csak egy. (gamestart és a gurut nem tudom, nagyon rég nem néztem feléjük) Én is élő példákat mondtam ( HVG, Nemzeti Sport, VG stb)
Nem extraprofitról volt szó , arra akartam célozni, hogy sok híroldalnak nem feltétlenül a piacról kell megélni (v. nem onnan elsődlegesen) hanem vannak ilyen-olyan "sugar daddy"-k
-
Stauffenberg
nagyúr
De a híroldalakat valamilyen módon finanszírozók (befektetők, kiadók) nagyon is a piacról élnek. Szerinted ők hobbiból vásárolják be magukat egy lap tulajdonosi körébe? Ez sem online specifikus jelenség, már a print idejében is így volt, mégsem érvelt senki azzal, hogy el lehetne törölni az előfizetési díjakat.
-
br.rak
őstag
válasz Stauffenberg #129 üzenetére
Nem kell lemenni alapfokra, ezeket az összefüggéseket a többség látja (szerintem)
-
daninet
veterán
Elnézést ha már volt ez téma, sok a hsz
Soha nem értettem, hogy ha egy lapcsalád, (legyen példának okáért a PH, mert kéznél van) reklámozásra adja a fejét (és ez neki annyira életbevágóan fontos, hogy enélkül nem marad fenn), miért nem alkalmaz olyan reklámokat amit nem tilt le az adblock?
Helyezzetek el a saját szervereteken egy animgifet vagy képet (mondjuk ugyanabba a könyvtárba ahol az oldal képi elemei vannak), alakítsátok linkké, és csók. A div-nek ne adsdiv legyen a neve hanem random 6 számjegyű szám amit betöltésnél hoz létre az oldal, így az egyéni blokkolás sem menne. Gyanítom az átkattintások így is mérhetőek lennének valahogy.
Hozzám eljut a reklám, amit nem tilt le az adblock, jellemzően a fórumban a background lecserélése. És az egy statikus kép.[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
fordfairlane
veterán
Valószínűleg ez fog történni. A reklámok egyre inkább tartalomnak lesznek álcázva. Ennek a legegyértelműbb módja a fizetett hirdetést tartalmazó cikk, de maga a reklámblokk is próbálkozhat azzal, hogy elrejtse reklám mivoltát. Elsőként pl. úgy, hogy nem a böngésző tölti le 3rd party szerverekről, hanem a tartalomkiszolgáló, amelyik aztán a tartalommal együtt közvetíti a reklámot a felhasználó felé.
x gon' give it to ya
-
Stanlee
őstag
Tobb oldalt is lattam mar, ami szepen megkert, hogy ha tetszik a tartalom, akkor kapcsoljam ki az ABP-t. Ahol ertelmet latom, ott megteszem. Lehet trukkkozni a reklamokkal, ahogy irtad is, de nem biztos, hogy megeri a tobblet eroforrast, hogy a reklamblokkolo programokat kikeruljek.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
Apollyon
Korrektor
Ez az egész adblock buli csak azért van mert a hirdetők úgy gondolják, hogy csak az agresszív, pofátlan hirdetés létezik.
Azt mondja lezso, akkor is el kell fogadni a reklámot ha az bugos. Ez akkor is érvényes ha már az oldal minőségét rontja?A cikk írta:
"ahogy kialakul a reklámvakság, úgy kénytelenek a tartalomszolgáltatók egyre agresszívabb és zavaróbb hirdetéseket helyezni az oldalaikra. Ilyenek a felugró reklámok, vagy az izgő-mozgó, sokszor erőforrás-igényes megoldások."A reklámvakság a felugró, bosszantó, idegesítő szarokra is vonatkozik, ami inkább ellenszenvet vált ki az emberből mintsem vásárlási kedvet.
Ha abbahagynák az ember agyára menő hirdetések elhelyeztetését talán lenne értelme az egésznek. Így viszont azt gerjeszti, hogy az emberek blokkolót használjanak, így viszont már abszolút semmilyen reklámot nem fognak látni.
A hirdetőknél tényleg ez az értelmi szint?
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Apollyon #135 üzenetére
"Ez az egész adblock buli csak azért van mert a hirdetők úgy gondolják, hogy csak az agresszív, pofátlan hirdetés létezik."
Itt a PH lapcsaládon sűrűn találkozol agresszív, pofátlan hirdetésekkel? Én sok portált olvasok napi rendszerességgel, de egyikre sem jellemző, hogy arcon akar verni egy idegesítő, villogó reklámmal. Ez abszolút csak személyes megfigyelés, de ilyen reklámokkal általában az alacsonyabb újságírói teljesítményt felmutató lapok élnek, amik az alacsonyabb olvasószám mellett így akarnak arányaiban nagyobb átkattintási arányt elérni.
A direkt clickbait portálok meg egészen más állatfajba tartoznak, azokon aztán tényleg nem látod a tartalmat a reklámtól. Ezeket még AdBlock mellett sem olvasnám. Ezekre nyafogni olyan, mint egy pottyantós WC-ben a szagokra panaszkodni. Kerülni kell az ilyen portálokat, mert ezekkel a legkisebb baj pont a reklám flood.
-
újraregelt
tag
válasz Stauffenberg #136 üzenetére
Használsz noscriptet vagy más JS, esetleg flash blokkoló eszközt?
Mert a legtöbb ilyen ocsmányságot ezek önmagukban is blokkolják.
És hát... azért világviszonylatban ne a PH család legyen az etalon! -
Stauffenberg
nagyúr
válasz újraregelt #137 üzenetére
Semmi ilyesmit, csak az utóbbi pár hónapban a Flash plugin van letiltva, de nyilván ezek sokéves tapasztalatok. És nem csak a PH-ból indulok ki, nagyon sok külföldi portált is napi rendszerességgel olvasok. De nem véletlenül írtam, hogy ez csak személyes megfigyelés. A nívósabb lapok ritkán élnek a zavaró, felugró, villódzó reklámokkal, ezek inkább a másodrangú oldalak meg a direkt clickbait portálok eszköze.
Újabb magyar példaként: Sorozatokhoz feliratot már nem a HosszuPuskáról töltök, mert embertelen sok reklám van rajta (ordít, villog, nehezen bezárható, erőszakos), hanem a feliratok.info-ról, ahol két aprócska bannert leszámítva nincs más.
-
újraregelt
tag
válasz Stauffenberg #138 üzenetére
Nívósabb lapok is használják pl a Google hirdető rendszerét. Abból meg dől a mocsok rendesen. Androidon biztosan...
-
Apollyon
Korrektor
válasz Stauffenberg #136 üzenetére
Nem a lényeget ragadtad ki.
Nem állítottam hogy a minőségi lapok agresszív megoldásokkal élnének, de egyébként igen, előfordulnak.Idegesítő reklám témában amúgy nem is kell messzire menni, a ph-n is volt már, még logout bejegyzés is született róla.
Maga a tény hogy léteznek ilyen reklámok még manapság is, már indokolhatják ezek kiküszöbölését. De nem is csak azzal van a gond, hogy mozognak a reklámok. Hanem hogy egyáltalán nincsenek tekintettel a felhasználókra, azokra, akikből egyébként élnek.
Ez pedig pl. abban mutatkozik meg, hogy nem számolnak a mobilnetesekkel (igen tudom, a mobil nézet alatt nincsenek reklámok, viszont már nem sokáig lesz mobil nézet, de most nem csak a ph-ra gondolok), még mindig flash-t használnak, holott már egy teljesen elavult technológia, emiatt egy gyengébb gépen akadozhat a netezés stb. stb. stb... de ezeket szerintem neked sem kell részletezni."Reklámvakság" minden reklámnál ki fog alakulni, szvsz feleslegesen ölik bele emiatt a pénzt. Nem tudom minek kell történnie még hogy észbe kapjanak a hirdetők.
Használjanak JPG-t, meg GIF-et, és akkor sokkal nagyobb lesz az esélye, hogy ezeket nem fogják blokkolni. Aztán vagy rájönnek erre, vagy nem.#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Diopapa
addikt
válasz Apollyon #140 üzenetére
", a mobil nézet alatt nincsenek reklámok" Itt. De pl az Index.hu mobil alkalmazásában be lehet állítani, hogy mobilnettel ne töltse le a képeket. Mit tippelsz, a reklámokat azért letölti?
Egyébként de, gond ban az izgő-mozgó animgifekkel is. Olvasnád a szöveget, erre minden mozog / forog / ugrál, borzasztóan megnehezíti a szövegre figyelést.
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Apollyon
Korrektor
Szerintem egy gif még nem a világ, kevésbé látványos, mármint nem olyan bosszantó, mint egy flash. Meg ha jól csinálják, nem zabálja le a gépet.
Én legalább adok választási lehetőséget A hirdetők viszont nem...#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Apollyon #140 üzenetére
"Idegesítő reklám témában amúgy nem is kell messzire menni, a ph-n is volt már, még logout bejegyzés is született róla."
Mivel van rá példa, ezért már jellemző is?
"Maga a tény hogy léteznek ilyen reklámok még manapság is, már indokolhatják ezek kiküszöbölését."
Én ezt egy pillanatig sem vontam kétségbe.
""Reklámvakság" minden reklámnál ki fog alakulni"
Azért a reklámvakság nem jelenti, hogy nem effektív, de még csak azt sem, hogy észre sem veszed. De ez nem új kifejezés, már jóval az internet megjelenése előtt is szó volt róla a szakmában.
"szvsz feleslegesen ölik bele emiatt a pénzt."
Sajnos nem, még mindig a villogó banner az egyik leghatásosabb reklámozási mód ha a ráfordítás/eredmény arányt nézzük. Egyrészt baromi olcsó, másrészt teljesen igénytelen, elég vele nagyjából belőni egy célcsoportot és megvárni míg kifut a CT (vagy ritkább esetben AV) mennyiség, aztán viszlát. A többi reklámtípus nehezen mérhető és/vagy drága (meg persze igazi meló van vele).
"Nem tudom minek kell történnie még hogy észbe kapjanak a hirdetők."
Elég lenne mondjuk megfelelő fogyasztóvédelmi szabályozás és felügyelet. A televíziós reklámokat is nagyon szigorúan szabályozzák, hogy mit és hogyan ábrázolhat, ott sem megengedett az elmebeteg villódzás.
-
újraregelt
tag
válasz Stauffenberg #143 üzenetére
Sokat ér az olyan szabályozás, ami mellett magukat orvosnak kiadó alakok hirdetnek mondjuk fogkrémeket, egyéb kencéket, ami megengedi a tv-/teleshop(*) reklámokat vagy épp azt, hogy egy biztosító idős és/vagy beteg embereket riogasson azzal, hogy milyen sokba kerül a haláluk a családnak...
*=azokra a hirdetésekre gondolok, amikben kritikán aluli minőségű hulladékokat sóznak rá hiszékeny emberekre, elsősorban "mindössze x ezer forintért, de ajándékba adunk mellé még n darabot" jellegűekre, nem tudom, mostanában milyen néven futnak, úgy húsz éve tvshopként indultak, ha jól tudom... bár épp ezzel sajnos van konkrét tapasztalatom is, hogy valóban működik, és sajnos van rá fizetőképes kereslet.
-
dermot109
tag
válasz Stauffenberg #136 üzenetére
Nézd meg az origot napi5 perc reklámírtás
-
válasz újraregelt #144 üzenetére
Főleg, ha Horst Fuchs adja el, akkor nagyon sokan veszik meg a terméket.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz újraregelt #144 üzenetére
Mióta tiltja törvény, hogy bóvlit árulj és reklámozz? Ne keverjük össze a szar minőséget azzal, hogy valami tilos. A reklámozás valamennyi formájára vonatkoznak szabályok, amiket a legkülönfélébb törvények írnak elő, van ami a Fogyasztóvédelem, van ami a Közlekedési Hatóság és van ami a Médiatanács hatáskörébe tartozik.
Az is szabályozva van, hogy autópálya mellett hogyan, milyen és mekkora reklámot lehet elhelyezni. Szabályozni lehetne azt is, hogy a weboldalak megjeleníthetnek-e villogó bannereket. Ennek semmi köze ahhoz, hogy valaki gagyit árul.
-
jerry311
nagyúr
válasz Stauffenberg #147 üzenetére
Nem is olyan hülye ötlet ez!
A felhasználók egészségét védve, tiltani kellene a mozgó és/vagy villogó reklámokat nehogy epilepsziás rohamot kap valaki.
Holnap elküldöm a kormányhivatalba, kedden megszavazzák, szerdán kihirdetik, aztán Május 1-től lehet kiszabni a milliós büntetéseket, amit a NAV majd jól inkasszóz. -
prabhu
senior tag
Úgy látom, az nem igazán lett említve, hogy a reklámok nyomkövető sütiket /és szemetet/ hagynak a gépeken. Az egy dolog, hogy hirdetni akarnak valamit, az meg egy másik, hogy arra kíváncsiak, hogy én milyen oldalakat nézegetek.
[ Szerkesztve ]