Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • icons

    addikt

    Sziasztok!

    Rendeltem egy telefont a OnePlus-tól (22e), viszont 1 nappal a rendelés után írtam a supportnak, hogy cancelezném (a rendelésnél nincs ilyen opció). Mondták. hogy továbbították a "high department"-nek (az ügyintéző nem biztos, hogy angol nyelvterületen nevelkedett fel ugyebár :) ).
    Írtam nekik megint ma, hogy mi a helyzet a lemondással, mert semmi tájékoztatást nem kaptam. A válasz az volt, hogy a ticketem egy szinttel feljebb van, nem tud róla semmit. Éreztem, hogy mi lesz ennek a vége!

    Ma pedig kaptam is a mailt a DHL-től, hogy úton van felém a csomag.
    Általános kérdés: a supportjuk általánosságban ilyen szar? (megkérdezte tőlem a supportos, hogy "What country are you from please?" "Hungary" "Actually we have global support" :) Azért az ciki, amikor beszélgetés közben jön rá, hogy nem számít az, hogy hova rendeltem a telót!)

    Ha megjön a teló, azért kipróbálom, 15 nap után kell nyitni egy ticketet és utána feladni bármelyik csomagküldő szolgálattal? (hogyan lesz ingyenes ez a végén nekem?)

    A supportra azért kérdeztem rá, mert ha ennyire rosszul működik, lehet érdemesebb lenne nem átvenni a csomagot, különben nem fogom tudni visszakapni a pénzemet.

    Köszi a segítséget!

  • icons

    addikt

    válasz icons #32009 üzenetére

    Amennyiben van valakinek érdemi hozzászólása, azt szívesen várom!

    Aki flame-elni akar (az legalább tegye offtopic-ba vagy méginkább), az megkereshet privátban és elmondom a véleményemet a support-olás mibenlétéről, ez a fórum nem arra van, hogy kedvetekre beszóljatok annak, aki nem szimpatikus nektek :)

    Köszönöm!

  • icons

    addikt

    válasz petipetya #32014 üzenetére

    Köszönöm a válaszokat! :)

    A 15 nap innen ("Visszatérés és cserék" bekezdés alatt). Illetve ha itt lejjebb görgetsz, ott is 15 nap szerepel.

    (#32017) Obyboy
    Oh, értem! Akkor van lehetőség, hogy ne mindig pont ugyanazt a supportost találjam meg :) Igazából a nyelvi akadály csak az első probléma volt, a furcsa az volt, amikor én tudtam jobban, hogy global supportjuk van, illetve maga a tény, hogy 3 munkanap alatt nem sikerült cancel-ezni a vásárlásomat (tényleg próbáltam őket mindenféleképpen elérni, hogy ne küldjék ki nekem, mert csak fizetnek kétszer postaköltséget, semmi értelme :D).

    (#32018) vin.pilu
    Én is mindenképpen korábban terveztem! Van itt egy topik, ahol ezt írták: "You have 15 days from the time you receive the product to initiate a refund with OnePlus." És máshol is azt láttam, hogy a refund folyama megkezdése számít.

    A honlapon azt írják, hogy "shipping cost covered". Viszont nem tudom, hogy ez hogyan valósul meg, ezért gondoltam hogy hátha már valaki csinált ilyet.

    A ticketet nem zárták le, azóta is "high department"-ben van, és majd értesítenek, ha feldolgozták :D

    Oh, sajnos nem találtam andy.z-t a fórumon :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák