-
IT café
OnePlus One - Kína már itt One
Új hozzászólás Aktív témák
-
icons
addikt
Sziasztok!
Rendeltem egy telefont a OnePlus-tól (22e), viszont 1 nappal a rendelés után írtam a supportnak, hogy cancelezném (a rendelésnél nincs ilyen opció). Mondták. hogy továbbították a "high department"-nek (az ügyintéző nem biztos, hogy angol nyelvterületen nevelkedett fel ugyebár ).
Írtam nekik megint ma, hogy mi a helyzet a lemondással, mert semmi tájékoztatást nem kaptam. A válasz az volt, hogy a ticketem egy szinttel feljebb van, nem tud róla semmit. Éreztem, hogy mi lesz ennek a vége!Ma pedig kaptam is a mailt a DHL-től, hogy úton van felém a csomag.
Általános kérdés: a supportjuk általánosságban ilyen szar? (megkérdezte tőlem a supportos, hogy "What country are you from please?" "Hungary" "Actually we have global support" Azért az ciki, amikor beszélgetés közben jön rá, hogy nem számít az, hogy hova rendeltem a telót!)Ha megjön a teló, azért kipróbálom, 15 nap után kell nyitni egy ticketet és utána feladni bármelyik csomagküldő szolgálattal? (hogyan lesz ingyenes ez a végén nekem?)
A supportra azért kérdeztem rá, mert ha ennyire rosszul működik, lehet érdemesebb lenne nem átvenni a csomagot, különben nem fogom tudni visszakapni a pénzemet.
Köszi a segítséget!
-
icons
addikt
Amennyiben van valakinek érdemi hozzászólása, azt szívesen várom!
Aki flame-elni akar (az legalább tegye offtopic-ba vagy méginkább), az megkereshet privátban és elmondom a véleményemet a support-olás mibenlétéről, ez a fórum nem arra van, hogy kedvetekre beszóljatok annak, aki nem szimpatikus nektek
Köszönöm!
-
icons
addikt
válasz petipetya #32014 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
A 15 nap innen ("Visszatérés és cserék" bekezdés alatt). Illetve ha itt lejjebb görgetsz, ott is 15 nap szerepel.
(#32017) Obyboy
Oh, értem! Akkor van lehetőség, hogy ne mindig pont ugyanazt a supportost találjam meg Igazából a nyelvi akadály csak az első probléma volt, a furcsa az volt, amikor én tudtam jobban, hogy global supportjuk van, illetve maga a tény, hogy 3 munkanap alatt nem sikerült cancel-ezni a vásárlásomat (tényleg próbáltam őket mindenféleképpen elérni, hogy ne küldjék ki nekem, mert csak fizetnek kétszer postaköltséget, semmi értelme ).(#32018) vin.pilu
Én is mindenképpen korábban terveztem! Van itt egy topik, ahol ezt írták: "You have 15 days from the time you receive the product to initiate a refund with OnePlus." És máshol is azt láttam, hogy a refund folyama megkezdése számít.A honlapon azt írják, hogy "shipping cost covered". Viszont nem tudom, hogy ez hogyan valósul meg, ezért gondoltam hogy hátha már valaki csinált ilyet.
A ticketet nem zárták le, azóta is "high department"-ben van, és majd értesítenek, ha feldolgozták
Oh, sajnos nem találtam andy.z-t a fórumon
[ Szerkesztve ]