Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • icons

    addikt

    válasz petipetya #32014 üzenetére

    Köszönöm a válaszokat! :)

    A 15 nap innen ("Visszatérés és cserék" bekezdés alatt). Illetve ha itt lejjebb görgetsz, ott is 15 nap szerepel.

    (#32017) Obyboy
    Oh, értem! Akkor van lehetőség, hogy ne mindig pont ugyanazt a supportost találjam meg :) Igazából a nyelvi akadály csak az első probléma volt, a furcsa az volt, amikor én tudtam jobban, hogy global supportjuk van, illetve maga a tény, hogy 3 munkanap alatt nem sikerült cancel-ezni a vásárlásomat (tényleg próbáltam őket mindenféleképpen elérni, hogy ne küldjék ki nekem, mert csak fizetnek kétszer postaköltséget, semmi értelme :D).

    (#32018) vin.pilu
    Én is mindenképpen korábban terveztem! Van itt egy topik, ahol ezt írták: "You have 15 days from the time you receive the product to initiate a refund with OnePlus." És máshol is azt láttam, hogy a refund folyama megkezdése számít.

    A honlapon azt írják, hogy "shipping cost covered". Viszont nem tudom, hogy ez hogyan valósul meg, ezért gondoltam hogy hátha már valaki csinált ilyet.

    A ticketet nem zárták le, azóta is "high department"-ben van, és majd értesítenek, ha feldolgozták :D

    Oh, sajnos nem találtam andy.z-t a fórumon :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák