Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    válasz Fiery #4 üzenetére

    Az van (parome, nekem ion), de az nem igazi range extender. Ott egyreszt tudja a motor is hajtani a kereket kozvetlen (me'g ha nem is teszi a legtobbszor), masreszt 30+ literes tankja van es siman elmegy csak benzinnel mindenfele korlatozottsagi erzes nelkul. A mi peldanyunkat hazahoztak Hollandiabol, ment vele ket hetig a kereskedo, es egyszer se dugta be. En ezt nem szeretnem elektromos autonak hivni, akkor sem, ha a parom meg 1800 km-t megy vele a benzinmotor bekapcsolasa nelkul (ugy ertsd hogy napi 50 ha ingazik), es akkor is a kocsi TMK-ban kotelezi ra hogy kapcsolja be a benzinmotort, 1x lehet elhalasztani, tobbszor nem. Nyilvan mi is hasznaltuk Berlin oda-vissza amikor nem tudott aramot kapni 2000km alatt (pedig 2x is "dobtam be" penzt kulfoldi toltobe de egyszer nem sikerult aramot csiholni, feladtuk), de ez igy nagyon egy keplekeny kategoria, es az 50-65km napi ta'v mar a Balatonig se eleg. De me'g mindig ez volt az a lehetoseg hogy varosban elektromos, csaladi nyaralasnal meg nem rosszabb mint a benzines.

    En a BMW i3 rex vonalra gondoltam, 9 liter tank (de lehetne akar 5liter), maga az akku is 200+ km, de ha barmi okbol nem elerheto a toltes, mehet vele a user ugy, hogy kozben a benzinmotor (ott egy bmw motorkerekpar motorja, lehetne me'g annal is szogegyszerubb ha lenne jelentos igeny a konkret csak ratermelos kategoriara) termeli az a'ramot az akkura.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák