Új hozzászólás Aktív témák

  • odani

    tag

    Én is személyes tapasztalatokat osztanék meg a konkrét típussal kapcsolatban:

    - az elülső lámpa projekciója valóban átgondolatlan, 20 km/h felett közvilágítás nélkül konkrétan para

    - a mobilos szoftverben van lehetőség három fokozatban állítani a "motorféket", egyben a visszatáplálás mértékét. Én szeretem ezt maxon használni, így a lassítás/megállás 10-ből 9-szer a fékkar használata nélkül, pusztán a "gáz"karral megoldott.

    - városi körülmények között (közlekedésre alkalmassá tett útfelületeken), tehát amire kitalálták, szerintem tökéletes ez a kerékméret+gumitípus. A monorimet, sharksetet overkillnek érezném, a rugózásukkal minimálisan biztosan elvesznek a teljesítményből és nem tudom elképzelni, hogy a menettulajdonságokra utólag felszerelt (nem gyári) rugóknak jó hatásuk lenne. Ez nem kerékpár vagy autó, ahol ülök. A lábaimnál jobb lengéscsillapító létezhet? Lenne értelme egy snowboardnak a kötésbe épített rugókkal? :)

    - nagyon ritkán kellett eddig hirtelen erőset fekézni vele, de eddig minden ilyen esetben a hátsó(!) kerék blokkolódott és csúszott meg picit, hiába "csak" a motorfék dolgozik ott

    - egy barátom is ugyanezt vette és mindkét géppel az van, hogy a hiába húzzuk meg tökéletesen beállítva, megfelelő erővel a kormányoszlop és az első kerék közti rögzítő csavarokat, pár km után már elmászik és pár fokos szöget zárnak be: gyakorlatilag kicsit ferdén áll így a kormány, ha egyenesen haladsz - és persze emaitt este nem pontosan előre világít a lámpa :F

    - közösségi közlekedésen szállítva muszáj tartani a gépet kézzel/lábbal, mert simán kitámasztva valamilyen irányba megindulna magától előbb-utóbb

    - a tekerős csengő és a markolat közötti részbe célszerű bepattintani egy amolyan pufi hajgumit (felébe hajtva, hogy feszes legyen). Ez kicsit megtámasztja a szerkezetet, így nem fog magában csicseregni zötykölődéskor.

    Csak ajánlani tudom!

Új hozzászólás Aktív témák