Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #50 üzenetére
Az hogy a Tesla nem ismeri/használja a táblákat Európában az autópályán, az nem a törvényi korlátozások eredménye, hanem a Tesla elmaradottsága a konkurenciához képest.
LOL, elmaradottság. Érdekes módon egészen eddig azzal trollkodtál, hogy a Tesla egyáltalán nem ismeri fel a táblákat. Nahát, aztán amikor nagyon tarthatatlan lett a dolog, akkor kiderült, hogy mégiscsak.
Egy BMW rendszer ott okosabb, többet tud mint az európai BMW rendszer
Ugye egészen eddig arra verted magad, hogy a Teslánál mindenkinek a rendszere többet tud.
Eddig erre egészen pontosan nulla bizonyítékot hoztál, csak mindenféle mismásolást, ami gyakorlatilag pont cálfolta az álláspontodat.Szóval szerintem nyugodtan abbahagyhatod ezt a trollkodást, ha akarsz mondani valamit, akkor azt rögtön támaszd alá, anélkül csak az látszik, hogy már megint hazudni akarsz.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Shadowbull
addikt
"Érdekes módon egészen eddig azzal trollkodtál, hogy a Tesla egyáltalán nem ismeri fel a táblákat"
Trollkodik a nénikéd. Nem tudom milyen alapon veszed az önbizalmat ahhoz hogy engem trollozz.
Tény hogy a Tesla nem ismeri fel/használja a táblákat az autópályán. Ezt írtam. Te meg egyből személyeskedsz, tipikus teslafan."a Teslánál mindenkinek a rendszere többet tud."
Ebben az árkategóriában valóban mindenkié többet tud, sőt néhány olcsóbb típus is.
"Eddig erre egészen pontosan nulla bizonyítékot hoztál"
Egy feketeöves teslafannak nem lehet bizonyítékot hozni semmire. De továbbra is azt javaslom neked hogy tájékozódj, és tanulj, különösen az autóiparral kapcsolatban, utána talán tudsz velem érdemben vitatkozni.
"már megint hazudni akarsz."
Az a te szokásod.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #49 üzenetére
Írhatsz sok szót egymás után, senkit nem érdekel.
Hol a videó? Küld már el te egyszerű létforma.Szánalmas egy troll vagy. Hazudsz és még nem is látod a valóságot.
Valóság: [link]
Ez ÖNVEZETÉS, Tesla megcsinálta. Működik a VALÓSÁGBAN. Ott van, látod te is.
Legyél már ennyire gerinces ember, végig nézed és felfogod hogy működik. Nem kell se gyűlölködni se köpködni a másikra. Ez nem rajongás kérdése, ott van a sokadik videó amit már én elküldtem, ott a valóság.Ahogy most sem fogsz erre válaszolva hiteles bizonyítékot adni a véleményednek, akkor nyugodt szívvel és jogosan tartalak egy szánalmas trollnak.
Remélem ezt hamar megcáfolod. Köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #54 üzenetére
Mutasd már a videót.
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #57 üzenetére
Mutasd a videót.
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #60 üzenetére
Merci városi önvezetés. Ezt küld.
Te írod hogy jobb mint a Tesla FSD meg, hogy Level 3.
Rendben van, mutasd meg. Köszönöm a video linkjét. Remélem lezárjuk már ezt, 61. komment.... csak egy videót kérek, ennyi és eldôl/végén a "vitának". -
Shadowbull
addikt
A Merci kísérleti rendszerének aktuális tudása nem nyilvános.
De már 9 éve elmentek autonóm módon Mannheimból Pforzheimba.De nem ez a lényeg, hanem amit megvehetsz. Az pedig aktuális egy L3-as rendszer. Ami a Teslának nincs, és még jó ideig nem is lesz.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
eXodus
őstag
válasz Shadowbull #62 üzenetére
A Tesla kísérleti rendszerének aktuális tudása nem nyilvános.
De már 90 éve elmentek autonóm módon Californiából a Marsra(#60 kiderült, hogy nem csak troll vagy hanem személyeskedni is szeretsz.... Ezért másokat már régen bennolták...).
-
Shadowbull
addikt
-
#54625216
törölt tag
válasz Shadowbull #64 üzenetére
"Aha. Ezért van a Mercedesnek valódi Level3as rendszere. Megvehető, működő.
De a Level2es rendszerük is jobb mint a Tesláé, BMW, VW Csoport dettó"Ezzel indítottál.
Ez kb. olyan, mintha zsebszámológépeket hasonlítanál össze egy laptop prototípussal, hogy a számológép gyártók lám-lám mennyivel előrébb tartanak az informatikai fejlesztésekben, mert nekik már van kész, megvehető termékük. Hogy egyébként laptop fejlesztésben évtizedes lemaradásban vannak és ezért próbálnak jobb híján számológéppel bizniszelni, az valahogy kimaradt a győzelmi jelentésből. -
félisten
válasz Shadowbull #60 üzenetére
És akkor csodálkozol, hogy trollnak tartanak...
A jelek szerint vannak ismereteid a témában, de a valóban trollszerű "vitakultúrád" (illetve annak hiánya) még az esetleg helyes kijelentéseidet is annulálja.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Shadowbull
addikt
Én nem vagyok senkinek a pszichológusa, és nem érdekel a lelkiállapota sem. Így is erősen visszafogom a mondanivalómat, mert nagyon érzékenyek a moderátorok errefelé.
Ha valaki hülyeségeket állít akkor nem fogom udvariaskodva megvitatni vele, hanem megmondom hogy hülyeség aztán kész.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
#54625216
törölt tag
válasz Shadowbull #67 üzenetére
Az nem vitatkozás, hogy állítasz valamit, majd ha azzal nem értenek egyet, akkor "nem magyarázom el az alapfogalmakat fogyatékosoknak" beszólással letudod az ellenérvelést. Ezzel ugyanis nem az állítására mondod, hogy hülyeség, hanem magát a személyt hülyézed le és ezt már jogosan moderálják.
A konkrét esetben pl. ha azt állítod, hogy a Mercedes előrébb tart a level3-ban, mint a Tesla a level5-ben, akkor nem olyan nehéz belinkelni egy oldalt, videót, pdf-et, stb. ami elmagyarázza a level3 és a level5 közötti különbséget.
Ezzel ugyan még nem támasztod alá a kijelentésedet, hogy "A Tesla Európában jelenleg ott sem tart, ahol a konkurencia 5-6 éve" mert a level3 és a level5 esetében a feladat nehézsége közötti különbség akkora, mint egy dodzsem és egy Forma 1-es futam között, így ha világosan elmagyaráznád mi is a level3 és a level5, akkor végső soron magad ellen érvelnél.
De legalább a vitakultúrád javulna. -
Shadowbull
addikt
válasz #54625216 #69 üzenetére
A dolog ott kezdődik, hogy érteni kellene hogy mi a különbség egy kísérleti rendszer meg egy kereskedelmi forgalomban kapható validált típusengedélyezett rendszer között. Akinek nincs még ehhez a kellő háttértudása, az egyszerűen nem érti még azt sem hogy minek lovagolok ezen ennyit, és valószínűleg nem is lehet neki elmagyarázni.
Ha ezzel együtt még rendkívül magabiztos is, akkor arra mindig felhúzom a szemöldököm.Aztán azt is kéne tudni hogy mi az FSD, hol és kik tudják használni, mi az Autopilot, milyenek a konkurens L2-es rendszerek, egy vitában ebben minimum napra késznek kéne lenni.
Szóval nehéz téma.
Amúgy meg a Tesla FSD az nem L5 hanem max. L4. Lenne, ha működne. Jogilag L2.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
shardd
csendes tag
válasz #54625216 #69 üzenetére
A Teslának level 2 rendszere van, nem tudom hogy csak elírtad véletlenül vagy direkt használod a level 5 kifejezést de utóbbi esetben tévedsz.
A többi részével egyetértek és örülök neki, hogy így látod. ( érvelés, hivatkozások, magyarázat stb. )
A személyeskedés részét a moderátorokra bízom, döntsenek róla ők.
-
shardd
csendes tag
válasz Shadowbull #70 üzenetére
"kísérleti rendszer meg egy kereskedelmi forgalomban kapható validált típusengedélyezett rendszer"
Ahogy te írtad, hiába lovagolsz ezeken a kifejezéseken. Két autógyár termékét hasonlítom össze és azok által igénybe vehető szolgáltatásokat.Egyik eset. Reggel indulok dolgozni, beszállok a Tesla autóba és elvisz dolgozni. Majd este pedig hazahoz a családomhoz az FSD.
Másik eset. Sajnos ilyen nincs, mert nem indul el a Merci önvezetés a garázsban vagy a ház mellett parkoló autóban.
Igazából nem látom merre haladunk, mintha teljesen elbeszélnénk egymás mellett. Valahogy nem érted, hogy azért mert a Merci az Level 3 és validált típusengedélyezett attól még nem lesz jó, nem működik olyan "mennyiségben" és minőségben mint a Tesla Level 2.
A mennyiség itt egyszerűen négyzetkilóméterben a földrajzi terület. A minőségre pedig sok videót linkeltem, főleg a 10.69 és a korábbi 10.12 verziókat figyelembe véve. Mert bizony ez egy tanuló, fejlődő rendszer. Biztos találsz olyan videót ahol balesetet okoz az FSD, hibázis stb. viszont az újabb verziók egyre jobbak lesznek. Csökken a hibázások száma.Úgy szokták mondani, hogy olyan mint egy ember. Tanul vezetni DE még nincsen jogsija! Nem tudni, hogy idén teszi le vagy jövőre, de fejlődik és egyre jobb lesz.
-
#54625216
törölt tag
válasz Shadowbull #70 üzenetére
"A dolog ott kezdődik, hogy érteni kellene hogy mi a különbség egy kísérleti rendszer meg egy kereskedelmi forgalomban kapható validált típusengedélyezett rendszer között. "
Ezt mindenki érti, viszont az, hogy a Teslának még fejlesztés alatt van az L4 (jogos, nem L5) rendszere, nem indokolja a kijelentésedet, hogy "A Tesla Európában jelenleg ott sem tart, ahol a konkurencia 5-6 éve", mert két teljesen más ligáról beszélünk, és az L4-be a konkurencia még csak be sem nevezett, míg ezalatt több millió Tesla már évek óta gyűjti a valós életből szerzett valós adatokat.
Hogy egyébként mikor lesz a Tesla L4-ből kereskedelmi forgalomban kapható, validált, típusengedélyezett rendszer, azt nyilván nem tudhatjuk, de egy biztos: évekkel, hanem évtizedekkel hamarabb mint a konkurenciának, már ha időközben azok fel nem adják és inkább licencelik a Tesla-tól. -
shardd
csendes tag
válasz Shadowbull #73 üzenetére
"Csakhogy ez nem létezik. Nincs. Ez csak a te fejedben van."
De létezik, van ilyen. Akár közbeavatkozással akár nélküle. A te fejedben van az, hogy nem önvezetés ha már belenyúltam...
-
Shadowbull
addikt
válasz #54625216 #74 üzenetére
"A Tesla Európában jelenleg ott sem tart, ahol a konkurencia 5-6 éve"
Ez a kijelentés az Európában kapható L2-es Tesla rendszerre vonatkozott, ami konkrétan Autopilot illetve Enhanced Auropilot néven árult rendszerekre vonatkozik. (Ha sok felesleges pénzed van akkor megveheted Európában is az FSD opciót, ahhoz jár még lámpa felismerés is).
Na ezen L2es rendszerek összessége nem tart ott tudásban, mint a hasonló áron kínált konkurens rendszerek tudása.
"L4-be a konkurencia még csak be sem nevezett"
Hmm, és ezt milyen alapon jelented ki? Mert nem demózzák minden nap hogy éppen hol tartanak? Megnyugodhatsz, minden nagyobb játékos fejleszt ilyet is, csak nekik ez a sztori nem része a központi marketingnek. Néha azért mutatnak dolgokat, de inkább csak dolgoznak.
Hogy kinek mikor lesz hamarabb kész, azt nem tudom, de nem fogadnék nagy összegben a Teslára.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Nem, nincs ilyen. Olyan van hogy részt veszel a béta tesztben, aztán kőkeményen figyelve, kezedet a kormányon, lábad a féken tartva felügyeled az autót, és korrigálod a hülyeségeit. Ami sokkal fárasztóbb mintha te vezetnél...
Ez nem önvezetés.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
shardd
csendes tag
válasz Shadowbull #77 üzenetére
Az a baj hogy hülye vagy. A vezetés azt jelenti, hogy valaki tudja irányítani az autót. Az ember vezeti az autót amikor akkor is amikor aktív a tempomat, vagy amikor aktív a sávtartó stb.
Ez azt jelenti, hogy azért mert van segítsége és nem csak ő tudja irányítani az autót attól még ő vezeti.Itt jön az önvezetés. Amikor az FSD irányítja az autót akkor ő vezet, értelmes magyar ember magyar nyelven ezt úgy mondja: önvezetés.
Azért mert nem csak az FSD irányíthat és esetleg az ember segít attól még önvezetés.Remélem ez a szint nem lesz jellemző, hogy egyszerű szavaknak a jelentését kell magyarázni...
Lehetne beszélni az új fejlesztésekről, jövőbeli projektekről, bármilyen szakmai dologról.Erre te itt hisztizel mert nem ismered az önvezetés kifejezés jelentését.
A Tesla FSD Beta önvezetés, akkor is az lenne ha emberket ölne pont úgy mint az ember. Attól még mert balesete lesz egy embernek nem mondják rá hogy nem ő vezet. Akkor is ő vezet ha hibázik, pont mint az FSD önvezetés.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
Mondom, a legalapvetőbb fogalmakat sem ismered, plusz még a Teslát sem ismered eléggé, ami egy feketeöves teslafannak elég nagy szégyen.
Egy rendszer akkor önvezető, ha jogilag is annak van tekintve, tehát hivatalosan és legálisan átveszi az irányítást és viseli a felelősséget. A Tesla FSD nem ilyen, hanem egy kiforratlan és veszélyes kísérleti rendszer, ami jogilag minden pillanatban L2.Majd ha ezt megértetted akkor megyünk tovább.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
#54625216
törölt tag
válasz Shadowbull #76 üzenetére
"Megnyugodhatsz, minden nagyobb játékos fejleszt ilyet is, csak nekik ez a sztori nem része a központi marketingnek. Néha azért mutatnak dolgokat, de inkább csak dolgoznak. "
Fejleszteni fejleszt, kérdés hogy mire mennek vele. Amit mutatnak az a fasorban sincs a Tesla FSD jelenlegi képességeihez képest. Az minden esetre biztos, hogy a Tesla már csak adatgyűjtésben behozhatatlan előnyre tett szert."Hogy kinek mikor lesz hamarabb kész, azt nem tudom, de nem fogadnék nagy összegben a Teslára."
Eddig akárki fogadott a Tesla ellen csúnyán ráfázott, de majd meglátjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kutya topik
- The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Autós topik
- Óra topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Facebook és Messenger
- Futás, futópályák
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- További aktív témák...