Új hozzászólás Aktív témák

  • nutfile

    aktív tag

    válasz Csori72 #2010 üzenetére

    nem tudom, hogy rendeltél-e már pl. ticketmaster.uk oldaláról nfl jegyet.
    na ezen oldalon pl. rohadtul nem én döntöttem el, hogy milyen szállítással kérem.
    szóval választhatok abból az egyből, ami történetesen a ups. és kapok tracking numbert, de az ugye nem valós idejű. ilyen opció számomra nincs, mert nem én szerződök a ups-szel.
    (de oneplusnál is csak express/nem express az opció. amúgy most expressel kértem, de azt sem én döntöm el, hogy melyik cég hozza)
    és h a qrva életbe van joga máshoz beadni, ha alá kell írnom átvételkor? ja, a ups leszarja ki írja alá, mert nyilván gazdaságilag így kifzetődőbb... ezzel is pont azt támasztod alá, amit mondunk itt többen is.
    a ups rendszere (fogadó fél oldaláról) szar. a ups a címzettet leszarja, mert ő alapvetően a feladótól kapja a pénzt és gondolom nagyon kevés az a reklamáció, ami a feladóhoz is eljut. ráadásul a feladó azt látja, h kézbesítve van. még te is kifejted, hogy csak rosszul jöhetek ki a reklamációból. akkor szar a rendszer...
    és szar a hozzáállása a futárnak is, ha mi zsákutcánkba be sem jön, amit nyilván a rendszer vált ki belőle...
    (amúgy nyilván nem dobtam ki pont csak a ups-es értesítőket, de soha semmi mást...)

    részemről lezártam a témát.

    egyébként 1x tettem panaszt, amikor 3. alkalommal fordult ez elő...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák