Új hozzászólás Aktív témák

  • #70234880

    törölt tag

    válasz FoxiestFox #28 üzenetére

    Való igaz, egy Bank ilyet sose tenne. Vagy valami nagyon nagy botránynak kell lennie ahhoz. Mármint ennyire részletesen. A IT-belül megy ott is kommunikáció, de a többi osztályt, fő osztály tájékoztatása már ott is lemarad.
    De ez nem is tartozik rájuk. Pl, Mit kezdjen egy olyan levelezéssel amiben le van írva, ma este 00:00 Kapiti update, ez ez a felelős. Ez és ez a külső cég emberei, vesznek részt.
    De a Bank szektor, kicsit más téma. Sokkal érzékenyebb ilyen tekintetben.
    Az Internet szolgáltatók ismét más téma, Mondjuk időnként illene, ha nem is ennyire részletesen, de időnként valami tájékoztatót küldeniük. Akár modem update-ről, amiben leírják milyen változás történt, esetleges meglévő hibák kijavítása, stb...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák