Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • moonman

    titán

    válasz Fecow #73 üzenetére

    "biztos jó volt megint kicsit dicsőíteni az MS termékeket"

    lényegében a felhő vs. saját levelezés a téma, az Exchange csak azért került elő, mert a "tanulmány" ezt hangsúlyozta. az Outlook pedig tényleg fényévekkel több, mint egy egyszerű levelezőkliens+naptár, a Google online szolgáltatásai egyelőre nincsenek látótávolságban sem az Exchange/SharePoint/Outlook csomag funkcionalitásához képest - és ez nem reklám meg dicsőítés, hanem egyszerű tény. aki dolgozik vele, az pontosan tudja.

    és ha már Gmail, miért van az, hogy Google Apps Sync csak úgy képes Outlook-ban működni, hogy a profilban ő az egyetlen beállított kapcsolat, és miért tart órákig, míg leszedi a leveleket és miért eszik közben ~80% CPU-t, amikor Exchange-kapcsolaton ugyanez megvan 15 perc alatt és közben még a gép is használható marad? indításkor is néha perceket kell várni, hogy Gmail-ről elkezdjen szinkronizálni... pedig elvileg ez is EAS. (ja, az említett céget jövő hónapban migráljuk saját Exchange-re, mert elegük lett a Gmail-ből. ha kell, megadom az igazgató számát, elmondja neked is. és hozzáteszem, nem kis cég.)

    [ Szerkesztve ]

  • Jim Tonic

    nagyúr

    válasz Fecow #73 üzenetére

    Erdoket felreertetted. Olvasd el megegyszer.
    Aranyaiban beszelt. A ketkilences az evi husz ora, a haromkilences meg ket ora. Erre irta, hogy nem a ketto kozti elteres a sokatmondo, hanem az, ha 2 ora az alap, akkor a ketkilencesnel tizszer gyakrabban fordulna elo. Tehat megsem mindegy, hogy meyikrol beszelunk.
    Amugy ha nekem pl. 2 orara kiesne, az nem gond, de ha nyolcra, annak mar anyagi kara lenne.

    [ Szerkesztve ]

    Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

  • erdoke

    titán

    válasz Fecow #73 üzenetére

    Úgy tűnik, a faragatlan stílus a vesszők nagy részének elhagyásával együtt domborodik csak igazán...

    "jó volt megint kicsit dicsőíteni az MS termékeket"
    Messze nem erről volt szó, csak a probléma komplexitását próbáltam érzékeltetni. Azt, hogy miért nem csak a rendelkezésre állás körül forog a világ.
    Nem mondtam, hogy bármelyik eloszlás ne számítana kimaradásnak, csak azt, hogy az egyik gyakoribb és sokkal kevésbé káros, mint a másik.
    Értelmezve olvasni nem tudsz, de kijavítanál, "hátha hasznát veszem". Vicces.

    "Nyilván úgy vállalja valaki a megfelelő SLA-t, hogy megfelelő recovery és disaster tervvel rendelkezik. Ha ezt nem teljesíti kötbért fizet amennyiben köteles rá."
    ... és nyilván úgy reklámozza a magas rendelkezésre állást, hogy közben a felhasználók nagy többsége felé semmiféle kötelezettséget nem vállal. Vagyis nincs felelős a 20 órás kiesésért, ahogy korábban moonman is írta. Vállalati Exchange szerver esetében az illetékes rendszergizdák egy részét simán fenékbe billenti a főnök egy ilyen után, és jelentősen javulnak az esélyeid, hogy legközelebb rövidebb lesz a kimaradás. "Ennyi a sztori."

    A legjobb aláírás a héten

  • Snoop-y

    veterán

    válasz Fecow #73 üzenetére

    Levelezésből megélni? Mikor az adatforgalom 80%-a szemét és full ráfizetés üzemeltetni?
    A szolgáltatáshoz kapcsolódó e-mail postafiókok nem hogy hasznot hoznának hanem rabolják az erőforrásokat...
    Hát harmadik féltől olyan rendelkezésre állást ami egy ilyen mögé kell meg azonnali supportot kérni elég zsebbenyúlós ( annak fényében, hogy egy fillér hasznot nem hoz ). A majd megvizsgáljuk aztán hetekig nincs semmi válasz meg vakarózás téma itt nem nagyon engedhető meg. Ahhoz képest, hogy az ügyfelek nem használják azért a pár százezer aktív postafiókért is sikítozni szoktak ( természetesen jogosan ) ha nem működik megfelelően vagy ha csak késnek a levelek akkor is.

    New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

Hozzászólok Aktív témák