Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Penge_4

    veterán

    "E hibák kapcsán rendre felvetődik a kérdés – nálaunk, az IT café fórumában is –, hogy mennyire biztonságos a felhő."

    Tekintve, hogy az otthoni felhasználók nem rendelkeznek saját otthoni mail szerverrel és az e-mail szolgáltatók (amik esetenként POP és IMAP kapcsolatot is kínálnak) és mellesleg elég régóta léteznek és változatlan a alap működésük, mióta számítanak felhőnek?

    Akár lemented, akár nem, az e-mail szolgáltatón keresztül megy, tehát ha oda nem érkezik meg akármilyen okból, akkor a POP/IMAP is csődöt mondott.

    "Azt mindenesetre érdemes tudni, hogy bármennyire is bíznak saját rendszerükben a szolgáltatók, az esetlegesen mégis bekövetkező adatvesztésekért semmilyen felelősséget nem vállalnak."

    Ezt úgy mondják, mintha az otthoni adatmentésnél adatvesztéskor nagyobb esélyed lenne visszanyerni az adatokat, mint ha egy cégnél van adatvesztés.

    "Nem is prioritás e szolgáltatói levelezőrendszerek üzemeltetésének fejlesztése, mivel az előfizetők java része egyáltalán nem használja a csomagjához kapott fiókokat."

    Hülyeség is. Például szolgáltatót váltasz, vagy éppen külföldről nem tudsz az adott ISP-vel bejelentkezni. Körülményes. Jól kell szolgáltatót választani, a Mailpont például szívás volt.

Hozzászólok Aktív témák