Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz szabi__memo #24 üzenetére

    mi értelmetlen azon, hogy a hidrogén előállításánál már akkora veszteség van ami miatt értelmetlen az egész? :) Természetesen ha nem szénhidrogénből akarjuk előállítani, mert az közel halotnak a csók....

    #34szabi__memo: húsz éve van üzemanyag cella azóta valódi áttörés nem történt, olcsóbb lett a technológia és hatékonyabb de 20 év alatt az akku technológia mennyivel lett jobb? Mennyi volt 20 éve egy NiCd akku energiasűrűsége és tölthetősége és ma? Arról nem beszélve, hogy a Hidrogénes autóba is kell egy 10-15 kWh-s akkumlátor és akkor meg minek bonyolítani... ?

    #35Hopkins95: rendes diesel benzin helyett szerintem a mesterséges üzemanyagok jobb alternatíva... tulajodonképpen ezek lehetnek megújulókból már csak nem tudom ki akarna 2000 Ft / liter áron tankolni... (mondjuk ha így halad a kőolaj ár lehet ott is megéri mesterségesen előállítani majd)

    #36ecaddsell azért egy 70 körüli akku bejárónak bőven elég és akkor elég csak hétvégén tölteni várhatóan 10 év múlva már a házak nagy részénél lesz 20 kWh-s akku ha valaki akar nappali árammal tölteni megoldja arról éjszaka... (max nem 20 kWh-s akkut rak hanem majd 60-ast. Ha bejönnek a Na ion akkuk (ami várhatóan jövőre már gyártásba is kerülhet) akkor az otthoni áram tárolás olcsó lehet... A legjobb az lenne ha mindig aktuális áron lehetne tölteni árammal az autót, így kényszerítenénk az embereket akkor tölteni amikor olcsóbb az áram

    cégeknél a töltést nem probléma megoldani... simán elég 10-16A / autó hiszen csak a bejárás és hazajutás energiaigényét kell tudni betölteni így óránként 2500-3600 W-tal azért 8 óra munka alatt lehetne bőven eleget tölteni. Sőt cégnél ahol rendszám alapján tudják, hogy ki milyen messze van okos töltőt se annyira bonyolult telepíteni amivel irányítható, hogy mondjuk a salesesek autói többet kapjanak.

    #43szabi__memo attól hogy folyamatban van még nem lesz biztos jó ha majd piac érett lesz akkor beszélhetünk róla. Ez olyan mint az új akkuk, majd ha jönnek meglátjuk. Minden esetre azért az akuknál 10 év alatt körülbelül 3x-osára nőtt az energia sűrűség amit ha tovább tudnak folytatni akkor 10 év múlva már értelmetlen lesz bármilyen hidrogén technológia személyautóban való használata... De vannak hajók, teherautók amiknél jól jöhet...

Új hozzászólás Aktív témák