Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • Tigerclaw

    veterán

    Gondolom mindenkinek más a tölteléktantárgy és ez így is van jól, csak ezt nem veszik figyelembe. Szerintük mindenkinek mindent meg kell tanulni, akkor is ha nem érdekli, nincs hozzá tehetsége és nem is fog azzal foglalkozni egész életében.

    A matekből a hasznos dolgok nagyon nagy része az általános iskolában már lemegy. Utánna már szinte csak olyan dolgok jönnek ami haszontalan kb. a tanulók 95%-nak. Persze kell neki a továbbtanuláshoz, de a későbbi munkájához nem.

    Alapvető műveletek, geometria, 1-2 ismeretlenes egyenletek, némi trigonometria és azon kívül kb. minden felesleges. Ezeket is nagyon ritkán használja az átlag ember. Vagy ha valaki szerint hasznosak, akkor tessék kézzel fogható hasznos praktikus példákkal oktatni.

    Korán és többször, komoly módszerekkel kellene felmérni hogy melyik gyereknek mihez van tehetsége és motivációja, aztán abba az irányba küldeni.

    Közben rengeteg olyan skillre nem tanítanak, amire szükség lenne később. Rengeteg softskill, érvelés, vita, vezetés, tolerancia, csapatmunka, organizáció, projektek, meg persze hogy lehetőleg már minél korábban megmutassák, hogy miért hasznos az a bizonyos tudás.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • morgyi

    veterán

    Én ezt nagyon sok embernél megfigyeltem. Sokan munkahelyen sem képesek belátni, hogy ha egy munkahely lehetősêget ad neked belső vagy külső tréning során több dolgot megis erni azt ki kell használni mert releváns tapasztalatnak hívják. Persze sokakban csak az marad hogy őugyannem. Önképzés ugyan ez...
    Családban van nem egy állami alkalmazott (tanár) náluk hatványozottan igaz ez. Ha valami újat várnak el tőlük az rengeteg többlet munka és ő minek tanuljon, nem elég a diploma...?

    A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

Hozzászólok Aktív témák