- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Mobilinternet
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
Új hozzászólás Aktív témák
-
btprg
senior tag
válasz #54625216 #45 üzenetére
Ez hasonló kérdéskör mint az, hogy mi a zöldebb: használod a '97-es Suzuki Swift-et 30 évig, vagy 5 évente lecseréled egy "zöldebb" autóra.
Ha a lítium aksikkal az emberiség évi közlekedése x erőforrás, a műbenzinnel hajtott sima autókkal meg 5x, de a lítium aksis megoldáshoz le kell cserélni a világ összes járművét meg át kéne alakítani a teljes Földön az elektromos hálózatot 1000x erőforrásból, akkor egyértelműen nem a lítium aksis lesz a nyerő, mert mire megtérülne addigra kihalna az emberiség
A nem legyártott termék a legkörnyezetbarátabb. Nyilvánvalóan a profitorientált kapitalista cégek pont le fogják szarni ha a villanyautó hisztériával több kár okoznak mint hasznot, ha viszik mint a cukrot a bolygót megmenteni akaró emberek, meg tömik őket dollármilliárdos állami támogatásokkal.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)