Új hozzászólás Aktív témák

  • #00137984

    törölt tag

    Nvidia RTX széria most kétségtelenűl túlárazott, de közben a grafikai megjelenítésben tudott mutatni valami látványosat... Ez mégsem valami nagy újdonság, mert régebben szintén sokat foglalkoztak az árnyék minőségének feljavitásával. Akkor vagy nem volt hozzá elég erős hardver vagy sok játékos, és a játékfejlesztők 1-2 generáción belül szépen kihátráltak a támogatásától.
    Most a legfelsőbb kategóriában van pár olyan RTX videókártya, ahol már érdemes a játékokban bekapcsolni a Ray-Tracing és DLSS látványjavító eljárásait.
    Ha a középkategóriában ezt még elérhetővé teszik, középkategóriás árban és játszható szinten a FullHD/144Hz-ig használható tartományon belül, akkor ez a technólogia nem fog az elődeiknek a sorsára jutni. Ha a PC-re ez nem lesz elérhető jóval olcsóbban és csak a legdrágább Gamer konfigokban lesz játszható, akkor pár évig érdemes fejleszteni rá, de hosszabb távlatokban a játékfejlesztők nem fogják a PC-re erőltetni a Ray-Tracing és DLSS támogatást...
    Next Gen konzolok szintén kapnak majd Ray-Tracing és DLSS támogatást, és a konzolos API-nak köszönhetően ez magasabb felbontásban is játszható lehet. Következő generációs konzolokban több lehetőséget látnak, ezért a konzol játékokra még nagyobb figyelmet szentelnek és a PC Gaming még tovább sorvadhat majd. Szerintem a PhysX és az EAX a játékosokhoz gyorsabban elterjedt, és a játékélményt úgy sikerült javitani, hogy közben nem csak a legdrágább Gamer PC-re és a "Master Race" játékosokhoz jutottak csak el...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák