Új hozzászólás Aktív témák

  • #86564352

    törölt tag

    válasz Dr. Akula #292 üzenetére

    Nézőpont kérdése az "árdrágítás" lehet a pálya másik oldaláról nézve Epic vágott alá, egyébként továbbra is kérdés PC-n van rakás áruház nagy versenyben miért nincs mégse jelentős árkülönbség, miért inkább hasonló árakat látni? Az Epic a saját boltjában mennyivel adja olcsóbban Steamnél? Az Epic saját boltjában nincsenek exkluzívok?

    "Érdekes mód csak az Apple nem volt kíváncsi a teszt eredményére."
    Az Apple szerintem valahogy nagy nehezen túlél a Fortnite nélkül... a gyerekek találnak következő fad játékot, tessék fejlesztők itt az Epic által önként kínált piaci rés, Cupertinoban trollkodtak is egyet, hogy a PUBG volt kiemelve az áruházban. ;] Amúgy nem vágom, mert nem játszok ilyenekkel, de valami oka van az App Store a legsikeresebb áruház. Egyébként én se vagyok a saját pénztárcám ellensége, Spotify és Netflix esetében ott a lehetőség honlapon előfizetni és az appban csak bejelentkezni. Róluk jut eszembe, ott is a piac dönt és pl. magyar régióban nem tudja a Spotify és a többi hasonló a "normál" havi 10 euró áron kínálni, csak 5 euróért mert itt ennyit bír a piac.

    Viszont a kérdést is meg lehet fordítani, ha magas az App Store ár szerinted, akkor a piacteret biztosító cég és a portékát behozó fejlesztők 30-70 aránynál miért csak az áruház részén pampogunk? Mert azt látni az Epic szépen meggazdagodott az App Store-ban. Lehet mondani IAP 30%-nál egy skin miatt az áruháznak nincs akkora infrastruktúra költsége, viszont ugyanúgy igaz az Epic számára annak a kiegészítő skinnek a fejlesztési költsége ugyanúgy kevés, akkor miért nem olcsóbban árulják?

Új hozzászólás Aktív témák