Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xaels

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Jarlaxle #27 üzenetére

    Én sem feltétlen mondom, hogy ennél sokkal jobb grafika kéne de az egész engine felett eljárt már az idő. A jelenlegi konzolgenerációból ennél sokkal többet is ki lehet hozni, lásd BC2 és majd a BF3.

    Az, hogy több ember számára elérhető emiatt már szvsz nem reális. Az eladások nagy része konzolra történik és ott ennek semmi jelentősége nincs. Egy BC2 meg az én konfigomon is szépen elfut és ott sokkal nagyobbak a pályák amik porig rombolhatóak.(az alap hardverek tekintetében kb. 80.000HUF-os gépről beszélünk újonnan). Régebbi hardverekkel is lehet hozni ezt a teljesítményt. Ezt összezsugorítva egy COD méretű szorítóra még kisebb lenne a hardverigény.

    "Sokan amiatt is mindig dugongenek, hogy miert nincs rombolas mint Frostbite enginebe, szerintem az is teljesen folos kis mapokhoz, tekintve, hogy ha rombolhato lenne a kornyezet akkor 5 perc utan egy sik terep maradna" - Nem hiszem, mivel nincsenek járművek és elég "kevés" robbanószer van egy főnél. BC2-ben sem tarolunk le 5 perc alatt egy pályát amin nincsen jármű. De ha mást nem is a fegyverek ballisztikáját átvehetnék.

    "COD az egy eszmeletlen fun run&gun game (hozzateszem vannak komolyabb jatekmodok is" - Az a baj, hogy azok a "komolyabb" játékmódok is mindig kimerülnek abban, hogy TDM a vége, mert a rendszer nem ösztönöz eléggé a csapatjátékra(most pubról beszélek, community kicsit más kategória)

    "Akinek sok a 12k egy nagy mappackert az ne vegye meg, nem kinalnak zsakbamacskat" - Zsákbamacskát árulnak pont. MW2 sz@r lett az IWnet miatt a végeredményt tekintve hiába voltak benne jó ötletek, BO-nál hetekig kellett várni a patch-ekre, hogy játszható legyen és még lehetne folytatni. Nem véletlen szerintem, hogy a legtöbben még mindig a 2 és a 4 mellett teszik le a voksukat.

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

  • Xaels

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Jarlaxle #32 üzenetére

    "BC2-t egy ideig parhuzamosan toltam PS3-on illetve PC-n es az igazsag az, hogy rem rondan nezett ki PC-hez kepest, masik problema hogy nagyon alacsony framerate is parosult ehhez" - Elhiszem, de COD-nál épp azért nem lenne annyira gáz, mert sokkal kisebbek a pályák, nincsenek járművek és kevesebb játékos van a csatatéren így kisebb hardverigény jelentkezhet. Minden csak optimalizálás kérdése.

    "Hat en is azert irtam elsosorban, mert ha megnezed, hogy mennyien toljak pl. CS 1.6ot, (annyian mint mw2 es black opsot osszesen STEAM statisztika szerint)," - Ezeknél sokkal többet játszanak COD4-et és COD2-őt csak ugye azok nem jelennek meg a Steam statisztikákban. Érdemes Xfire statisztikát nézni. De ez sem feltétlen azért van mert nincs jobbhoz elegendő hardverük, hanem mert azok annyira jól sikerültek, hogy ezek az újabbak nem hozták a váltáshoz szükséges minőséget, nem feleltek meg az elvárásoknak. Ezek a játékosok valószínűleg nem csak COD-al játszanak.

    "Zsakbamacskat is elsosrban a tartalomra ertettem, nem a koritesre." - Tudom, de a körítés is nagyon fontos tud lenni. Jó példa erre az IWnet rendszere. Ha 3-an 4-en akarunk játszani azon keresztül, akkor esetenként több percet is várni kell és sokszor próbálkozni mert mindig kidob valakit random hibával. Ergo el sem jutunk a tartalomig. Volt amikor meguntuk a szarakodást 15perc után és mentünk TF2-ni vagy mást játszani.

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

Új hozzászólás Aktív témák