Új hozzászólás Aktív témák

  • zseko

    veterán

    válasz K82 #29 üzenetére

    Valahogy át kell jutnia a pénznek a saját bankomból az otp-be.

    "Az alkalmazással digitalizálhatod OTP-s bankkártyádat (NFC funkcióval rendelkező telefon esetében) és bármely, érintéses fizetési lehetőséggel bíró elfogadóhelyen telefonoddal fizethetsz, anélkül, hogy bankkártyád fizikailag nálad lenne.
    Ha nincs OTP-s bankkártyád, létrehozhatsz Simple kártyát is, melyre bármely bank által kibocsátott bankkártyáról tölthetsz fel egyenleget, ezt követően pedig fizethetsz vele érintéses fizetési lehetőséggel bíró elfogadóhelyen, és az alkalmazásban is.

    A Simple fiókodban bármely bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, Visa vagy American Express bankkártyát elmentheted, és fizethetsz vele a SimplePay a felületeken és a Simple alkalmazásban.
    Érintéses mobilfizetésre a Simple alkalmazásban regisztrált, OTP Bank által kibocsátott MasterCard vagy Maestro bankkártyával, nem OTP ügyfélként a Simple alkalmazásban létrehozott Simple kártyával, NFC funkcióval rendelkező, Android rendszerű készülékkel használható.

    Fenntartom a jogot, hogy tévedhetek :D, de ebből számomra az jön le, hogy érintéses mobilfizetésre úgy tudom használni, ha létrehozok egy virtuális otp-s Simple kártyát, amit aztán fel kell töltenem pénzzel.
    Feltöltés -> átutalás.
    Hacsak nem átutalásnak, hanem vásárlásnak számítja a bankom a feltöltést, mert ebben az esetben persze igazad van.
    A többi egyébre úgy értelmezem, hogy használhatom a beregisztrált bankkártyát közvetlenül is, csak az érintéses mobilfizetéshez kell egy opt-s számlát csinálnom (virtuálisat) amit fel kell tölteni.
    (Viszont vidékiként a többit nem nagyon tudom igénybe venni, - amit igen az meg benne van eleve a Telenor appjában is - így semmi haszna számomra a többi egyébnek, és így vele a Simple-nek sem.)

    [ Szerkesztve ]

    HR24.hu

Új hozzászólás Aktív témák