Új hozzászólás Aktív témák

  • Huma

    addikt

    válasz HuMarc #25 üzenetére

    A tankönyvnek is eszköznek számítanak. Nem jó ha elavult eszközökkel tanítanak.
    Mit ér az ember olyan tudással amit sehol sem tud használni mivel teljesen elavult?

    Szerintem is így kéne kinéznie egy modern iskolának.
    Mégis mi az ami jobban el tudná vonni a figyelmet? Felrakják a GTA-t? Mégis hogy, ha korlátozva van a telepítés?
    Csak jól kell kiosztani a jogosultságokat és máris csak arra lehet használni a gépeket amire valók. Tanulásra.

    Napi 5-6 óra a monitor előtt és napi 5-6 óra a tábla előtt között mi a különbség?

    A monitoron lehet interaktív tartalmakat megjeleníteni. Remek lehetőség a játékos tanulásra.
    Körülnéztél már az ügyben hogy milyen oktató és képességfejlesztő programok vannak? Nagyon jók és hasznosak. Sokkal többet érnek mint a nálunk "jól bevált" száraz és unalmas magolás.

    Arról nem is beszélve hogy egy csomó terhet levehet a tanárok válláról akik a felszabaduló időt a diákokra fordíthatják. Pl a program automatikusan kijavítja a teszteket. Statisztikákat készíthet amiből kiderül hogy melyik diák miből szorul korrepetálásra.

    Az is nagy előrelépés lenne ha a diákoknak az órák felét nem azzal kellene tölteniük hogy a táblát másolják a füzetükbe hanem automatikusan megkapnák digitálisan az anyagot és az egész óra a tanulásról szólna. Mert a körmölés nem tanulás.
    Ehhez persze kellene otthonra egy e-book olvasó. De ez szerintem nem egy nagy kunszt ha a szülőknek cserében nem kellene megvenniük semmilyen könyvet.

    Amíg az emberek úgy gondolkodnak, hogy minek változtassunk? Jó nekünk a régi, rossz rendszer is. Addig nem is lesz változás. Pedig nagy szükség lenne rá.

    Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

Új hozzászólás Aktív témák