Új hozzászólás Aktív témák

  • Tiédetis

    senior tag

    Ahhoz képest, hogy sájomi volt a téma, eléggé elkanyarodtunk a témától. Olvashattunk "belsőbb" infókat is az érintett cégről. Ez tök jó.
    De lassan bele lett keverve a piac minden másik szereplője is. Pedig mi userek tudnánk mondani rosszat MINDEN szereplőre.
    (ez a fólia arra a telefonra jó - persze nem kell tudni vásárlás előtt, hogy dehogy jó az ívelt kijelzőre, de majd vesz másikat, fillére dolog tudom, de éppen ez is mutat valamit)
    Személyes tapasztalatom van sok cégről, akik átbasszák az embert, ha már problémád van, ezeket ki kell teregetni, hogy kerüljék a tudatos vásárlók. Sok "márka"szervizes tapasztalatom van (sony, lg stb) max 20%-os elégedettségel. (azért userek is ezt igazolják vissza)
    Ezek fényében, bizony néha üdítő sziget lehet az a zugGSM, ahol nincs hivatalos háttér, csak megcsinálják a telefonod, mert ebből élnek, akit kiszolgálnak, azokból.
    Turbado: nem rendeltem tőlük soha, nem ismerem őket. Van egyébként negatív visszajelzés szervizről? Ha nincs, nem (majdnem)mindegy hogyan oldják meg?

    Fogy.védelem: na ezt meg hagyjuk. Olyan ködösítés ment 2 esetben is részükről, olyan fokúnak érzem a "tehetetlenséget", amit a kereskedők tudnak is, hogy kb. le is ....k az egészet. A másik ilyen felesleg szervezet a békéltető testület. Ennél több szót nem is érnek.
    Én jobban hiszek a nyilvánosság erejében, a problémáimat ezek oldották meg. Egy dolog van, ami ezeket kordában tartja, a negatív "propaganda" élménybeszámoló róluk.

    A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom

Új hozzászólás Aktív témák