Új hozzászólás Aktív témák

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz Tiédetis #92 üzenetére

    Igen, pont ez a lényeg. Ingyen reklám nincs. Ha idead tesztre valaki egy telefont egy hétre és cserébe azt kéri, hogy legyen megjelölve a cikkben, akkor az jelentős marketingértéknek számít a mi olvasottságunkat tekintve. Ergo neki megéri nyilván, nekünk meg állatira nem, mert mások ennél többet áldoznak arra, hogy szerepeljenek nálunk.
    Szórakoztunk kuponkóddal addig a pontig, amíg három naponta nem cseszegetett a kínai akárki, hogy most új kód van, a régi nem jó, aztán meg megint, meg megint, meg megint... kösz, de kösz nem. Max a fórumba berakom. (Nem ma kezdtük ezt, basszus, tényleg hidd el, hogy nem te fogod megfejteni a működési akadályokat.)
    Baromi sok júzernek van negatív élménye himihumi céggel, volt ilyen együttműködés is, aztán nálunk panaszkodtak a júzerek, hogy a boltban átverték, vagy szartak a garanciára. Szóval kösz, de ezt is kösz nem. (Jé, még egy tapasztalat.)
    Az Ali nem egy bolt (de ezt már mások is írták.) A Geekbuying, meg a Gearbest már inkább, ott is van bőven tapasztalat más topikokban, általában amúgy pozitív, csak macerás (videózd le a termék hibáját és küldd el, aztán foglalkozunk vele).
    Még mindig az az alapvetés, hogy addig nem kérek be kínai webshopból (vagy olvasótól, ismeretlen cégtől) terméket tesztre, amíg van arra esély, hogy az évtizedes partnerek ezt tudják biztosítani kicsit később. Mert ezek az évtizedes partnerek jóval többet költöttek az évtizedek alatt hirdetésre, mint amennyit egy ismeretlen cég esetleg ígérget, ha egyáltalán. Szerintem ez elég érthető, nem vagyunk egy nagy cég, de nekem személyes felelősségem van abban, hogy 5 embernek legyen munkája és megélhetése, ezért az évtizedek alatt kiépített és megbízható kapcsolatok fenntartására törekszem a tesztkészülékek esetében.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

Új hozzászólás Aktív témák