Aktív témák

  • Fiery

    veterán

    Hosszutavon szerintem az lesz a dolgok kifutasa, hogy a bongeszoket a platform tulajdonosok sajat kezukbe veszik, a reklam lehetosegekkel egyutt. Azaz, az Edge, Chrome es Safari is _alapbol_, minden kulonosebb beallitgatas nelkul mindent blokkolni fognak, kiveve a Microsoft, Google es Apple altal hazon belul menedzselt reklamokat. Ez pedig egyuttal azt fogja jelenteni, hogy a PH es hasonlo uzleti strukturaju lapok vagy atallnak AdMob es tarsaira, vagy keszitenek sajat appo(ka)t, es azon belul jelenitik meg a reklamokat, sajat megoldasokkal. A weblap meg megmarad egyszeruen az app reklamjanak, vagy esetleg a tartalom egyfajta izelitojenek.

    Alternativ megoldas lenne, ha egy adott szakmai vonalon mozgo minden lap osszefogna, es fizetosse tennenek minden altaluk menedzselt weboldalt. Ez viszont sosem fog megtortenni, hiszen mindig lesz olyan lap, aki a szellel szemben akar h*gyozni, es inkabb arra bazirozna, hogy ha o lesz az egyetlen ingyenes lap, akkor majd hozza mennek az olvasok.

    Megjegyzem, a nyilvanosan is elerheto adatokbol kiindulva, 2014 vegeig nem latszodik, hogy komoly visszaeses lenne a PH csoport reklam beveteleiben. A problema ezek szerint 2015-ben kezdett igazan komoly merteket olteni.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák