Aktív témák

  • Chrys_

    addikt

    Lehet tolni a reklámokat, de sokszor olyasmit próbálnak így "eladni", ami az olvasót rohadtul nem érdekli, és ezt minden megnyitáskor kénytelen látni.
    Ami még elég hülye megoldás, az az Amazon gyakorlata. Rendelek tőlük egy terméket, erre a következő oldalfrissítéstől kezdve ugyanabba a kategóriába tartozó termékeket jelenít meg, amire már nincs szükségem, mert megvettem, amit akartam.
    Mindennek 2 oldala van.

    Online videóoldalak megoldották, hogy amíg ABP megy, addig nincs kép.

    Az meg, hogy látható a hirdetés, még nem üzlet a hirdetőnek, csak a vásárláskor válik azzá. Igazából hirdetés alapján még sosem vettem terméket. Ez meg egy tech-oldal esetén hatványozottan igaz, a vevő itt nem marketing, hanem terméktulajdonság alapján vásárol (legalábbis legtöbben).

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák