Új hozzászólás Aktív témák

  • KőkorSzaki

    tag

    válasz bambano #24 üzenetére

    XRezs: köszi, hasznos kiegészítéseket mondtál :R

    bambano: Kis adalék: az egyetem hivatalos levelezési infrastruktúrája nem merül ki a hallgatóknak és az oktatóknak szolgáltatott e-mail postafiókkal. Sőt igazából olyan nagy átfedés sincs: ez az oktatói accountokat jelenti (amit az MS felhő közvetlenül nem érint), tartalmazza a hálózatot, végpontokat (szerverek, kliensek) és a szoftver megoldásokat. Kliens oldalt is támogat (vagy legalábbis nemrég még támogatott) az egyetem, tehát ha egy hivatalos levelezésben részt vevő (tipikusan: vezetői, adminisztrátori) gépen problémát tapasztalnak, akkor az meg lesz oldva.

    Hozzáértés: fizu ide vagy oda, az én meglátásom szerint a szaktudás itt biztosított. Lehet, hogy azért, mert egy egyetemen dolgozni megfelelő presztízst ad (ami adott esetben éppen anyagiakra is lefordítható, akár egyetemi dolgozóként pluszfeladatokkal/pályázatokkal, akár továbblépve, a CV-ben az egyetemi tapasztalatot feltüntetve, ha valakinek a pénz a fontosabb, főleg ha kész BP-re vagy külföldre menni). Amit azbest mondott, ti. hogy "Egyik egyetemen rendszeresen tapasztaljuk a hozzá nem értést a központi it gárdától.", az a "központi IT gárdára" a Debreceni Egyetemen nem igaz. Persze azbest nem is ezt mondta, de mivel az eredeti hír a DE-ről szól, ezt nem árt tisztázni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák