Új hozzászólás Aktív témák

  • Hi!King

    őstag

    Az időseken és a kedvezőbb internet előfizetésen kívül a cégek egy része tartja fenn, hiszen egy ügyfélszolgálaton vagy vezetékes telefon van, vagy voip, ritkábban mobiltelefon.

    Megjegyzem egyébként, hogy az olcsóbb hívás miatt racionálisan nézve nem éri meg fenntartani, mivel:
    1. Alapcsomagban, amit azért fizet elő az ember, hogy olcsóbb legyen a net, egyáltalán nem olcsóbb a percdíj, mint egy mobil előfizetésnél.
    2. Ha valaki sokat telefonál, mobiltelefon esetében sem jön ki drágábban, mint a vezetékes telefon drágább, korlátlan csomagjai. Céges vagy publikus flották, korlátozott időre szóló korlátlan beszélgetése, igény szerint kinek mi jön ki jobban.
    3. Ha helyhez kötött, akkor van egy csomó voip alternatíva.

    Mondjuk az olcsóbb az internet így dologgal igazából nem él túl a technológia, hiszen hiába van előfizetésem, ha nincs is hozzá telefonom, mert minek. Egyes szolgáltatóknál van hogy a TV előfizetés is így van, aztán közben egyre kevesebb ember néz TV műsort, így sokaknál már TV sincs, csak egy kijelző, ami még előfizetés esetében sincs feltétlenül bekötve a hagyományos TV szolgáltatásba.

Új hozzászólás Aktív témák