Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz kikikirly #41 üzenetére

    Azért eszik extra teljesítményt, mert meg tudja csinálni azt, amire egy tradicionális raszterizációs futószalag nem képes. Aztán az mindenkinek az egyéni döntése, hogy bekapcsolja-e.

    A sugárkövetéses effektek megvalósítása nem nehéz önmagukban. A Godfall alapjaiban egy DXR 1.1-re épülő effektet tartalmaz, azt meg tudják csinálni, hogy aktiváld a szabványos kódot, csak le fog zabálni 18-20 GB VRAM-ot. Egyetlen olyan VGA van a piacon, amivel ezt szabványosan be tudod kapcsolni. Ergo teljesen mindegy, hogy ezt szabványosan engedélyezik-e vagy sem, a felhasználók 99,9%-a nem tudja majd aktiválni. Amin dolgoznak az az, hogy be lehessen kapcsolni ezt kevesebb memóriából. Ha megdolgozzák ezt úgy, ahogy az AMD-n működik, akkor 1080p-ben már elég lesz az effektnek 10 GB VRAM, így egy 3080-on már aktiválható, de a memóriahasználatból kiindulva egy 2080 Ti-n meg lehet próbálni az 1440p-t a 11 GB memória miatt. A számítási teljesítmény meglenne Turingon is. A kisebb kártyákon sajnos túl kevés a VRAM. Azokra ezt nem lehet hozni, hacsak nem áldoznak be némi minőséget. Nem mellesleg az NV-nek hamarosan jönnek a 12 GB-os középkategóriás VGA-i. 1080p-re azok is elég jók, és van rajtuk elég memória.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák