Új hozzászólás Aktív témák

  • saki04

    csendes tag

    A legnagyobb probléma felhasználók szemszögéből a kevés tartalom és az alacsony minőségük. John Carmack beszélt is erről korábban és teljesen igazat adok neki... Sajnos a VR tartalmak szegényesek és sokszor játékmenetben is bőven az elvárható szint alatt teljesítenek.

    Tisztelet persze a néhány kivételnek - EVE Valkyrie példa.. de ezek AAA címek nagy fejlesztő csapatoktól... A legtöbb indie próbálkozás kimerül jópofa ügyességi, vagy logikai minijátékokban, de igazából nem ezek a címek fogják elhúzni a VR-t és ezekért nem éri meg a beruházás a hardverbe.

    Megértem, hogy több tízezer dollárba kerül a fejlesztés VR-re, de ha a végeredmény csak egy "mobiljáték", vagy sokszor még azt a szintet se közelíti meg, akkor megérte egyáltalán belekezdeni? Ezt a kérdést is fel kell tenniük szerintem a fejlesztőknek. Ha már játékot fejleszt valaki, akkor a koncepciója van-e olyan jó, hogy megéri beleölni annyi pénzt és erőforrást, vagy inkább majd csak miután néhány nagyobb név kitaposta az ösvényt és elterjedtebb, olcsóbb lesz a technológia.

    Őszintén szólva, bár a tartalom-hiány probléma... de a minőségi tartalom hiánya a nagyobb gond. Húzócímek nélkül sose fog látványosan megugrani ezek után az eszközök után a kereslet és legyünk őszinték... nem egy indie cég sokadik pénztáros szimulátora a közértben lesz az, amiért hanyatt-homlok lekapkodjuk a VR-t polcról.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák