Új hozzászólás Aktív témák

  • #40553216

    törölt tag

    válasz Nekomajin #12 üzenetére

    "Egy idősebb, informatikában analfabéta embernek biztosan sokkal többet ér, mint neked vagy nekem."
    Anyósomon látva, nekik is inkább csak annyit ér, hogy elhiteti magával, hogy ér valamit. Jó kis körkörös hivatkozás. :DDD
    Gyakorlatilag még ezen a csoporton belül is a gyakorlati haszna kicsi.

    Az iskolai keretek: az iskola persze csak akkor "kényszeríthet" valamire (jelen esetben egy ilyen vizsga X rendszeren való letételére), ha biztosítja hozzá a feltételeket. Tehát úgy nem kötelezhet, hogy nem biztosít hozzá gépet és rendszert, szoftvereket, hanem azt mondják, neked kell megvenni.

    "ha te bekerülsz egy munkahelyre, és nem azt a tudást várják el tőled, amit évekig tanultál az iskolában."
    Mutass egy munkahelyet, ahol
    1. kérik az ECDL-t,
    2. csak ezt kérik, és ez elég is, tényleges tudás (ami az ECDL-világon túl van), már nem kell. :DDD

    "Az informatikánál előbb azt kell tudni, hogy ha félkövér szöveget akarok csinálni, akkor a vastag B betűre kell kattintani."
    Mondjuk ha (La)TeX-ben kezded, ott \textbf vagy \bfseries vagy akármi. És már tudni fogja, hogy ha kiemelni vastagítással akar, akkor a bold(face)-ot kell keresnie. Vagy valamit, ami erre utal. Mert megtanul gondolkodni is.

    @(#14) CPT.Pirk
    "de nem nagyon látom h. a szűk időkeretbe hogyan férne bele több"
    Pl. volt egy hét. A tanórák középiskolában elvileg már nem arra vannak, hogy ott tanítsák meg az anyagot. Hanem rávezetnek, hogyan tudod magad megkeresni és megtanulni. És ez elvileg nem csak az IT területén van (anti-menürendszer tanítás :DDD ). Persze, vannak konkrét dolgok, amiket meg kell tanítani az órán, de ez inkább csak strukturális, az RTFM finomabban, pedagógiai formában történt megfogalmazása. ;)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák