Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz dabadab #9 üzenetére

    A mondandóm lényegesebb részével nem foglalkoztál. Ezt én is leírtam, hogy nem annyira az az érdekes, hogy a vevőn buknak-e, hanem az hogy a szolgáltatási részen buknak-e. És a látottak alapján sokan nem vagyunk meggyőzve arról, hogy ez rentábilis lenne. Nyilván ehhez hozzájárul a teljes infromáció vákuum a technológiát illetően, de azok a hírek, amik a sűrűbben használt részeken már most kapacitás problémákról szólnak (ami nyilván nem pletyka, mert az FCC_nek is ez volt az egyik problémája), mikzöben nyilvánvalóan messze vannak a tervezett ügyfélszámoktól, nem pont abba az irányba mutatnak, hogy itt minden úgy működik, ahogyan kellene...

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz dabadab #9 üzenetére

    ""Minél több előfizetőt szerez a cég, annál jobban növekszik a költség"

    Ez egyrészt triviális, másrészt viszont ugye az előfizetők számával együtt a bevétel is nő."

    A nagy kérdés, hogy melyik nő dinamikusabban. A bevétel vagy a veszteség?
    Az állami megrendelések pontosabban az államok és egyéb szervezetek megrendelései adják a bevétel gerincét. Az "afrikai árvák és hozzátartózóik" csak összefogással képesek kifizetni egy előfizetést. És még így sem hoznak jelentős bevételt.

    De ez a hagyomány termelési egységeknél is igaz. Valamelyik cég jelenleg a piac 32%-át birtokolja és 40%-ra lenne képes, ha új gyárat építene. A gyár építése nettó ráfizetés, ha csak 50% piaci részesedés mellett lenne rentábilis a befektetés.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák