Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Apollyon #13 üzenetére

    A reklámpiacra mindenképp kell már valamilyen szabályozás. Rengeteg gusztustalan reklám, így rengeteg adblokker. Utóbbiak bruteforce mindent blokkolnak, azt is, ami amúgy nem lenne zavaró. A jelenlegi legkorrektebb megoldásnak azt tartom, hogy az oldal szól, hogy "nemár, ebből van csak bevételünk".

    A piac ilyen megtisztítása szerintem jó irány, legalábbis, ha nem feltételezek semmi rosszat. Erre inkább valami törvényi szabályozás kéne, de tudjuk, hogy ez kb sosem lesz, az internet jogi szabályozása a béka segge alatt van. Amúgy a Firefox is blokkol már alapból reklámokat, csak ők Tracking Protection jelleggel. A Chrome pedig elvileg a felhasználói élmény javításáért fog blokkolni reklámokat.

    S ez (persze még mindig csak elvileg) mindekinek jó lesz, én nagyon kíváncsi vagyok az implementációra, hogy ezt miképp érik el. A hivatkozott BetterAds kváziszabvány mégcsak nem is radikális. Ha ez valósul meg, akkor már egy lépéssel közelebb vagyunk a reklámpiac megtisztításához. Később lehet szigorítani, csak ne ész nélkül.

    A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

Új hozzászólás Aktív témák