- Linux kezdőknek
- Windows 10
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kockáztatnak a bankok, ha AI-t használnak
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- eBay
- A TikTok Lite is igen káros lehet a gyerekekre
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Milyen routert?
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
Carlos Padre
veterán
"a visszajelzések finoman szólva sem olyanok lettek, mint amire a Bethesda számíthatott."
Egészen biztos ez?
Szerintem már jóval a publikus béta előtt tisztában lehettek vele, de utána mindenképpen.Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
pelgrim_v1
tag
Lesz gamepod teszt?
-
Fecy
tag
Neki se tetszett és még az árát se kapta vissza
[ Szerkesztve ]
-
Ryder62
őstag
Áh, a játék amit divatból kell utálni. Coopban nagyon jó játéknak nézz ki, főleg ha a játszó partnerek is szeretik a Fallout világát. Eddig kb 5 órát toltuk és ígéretesnek tűnik.
Viszont még erősen béta állapotú.
-
Fitzgerald
veterán
Kb. amit érdemelt.
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz pelgrim_v1 #2 üzenetére
Lesz.
-
sagem
addikt
Szerintem nem divatból utálják, egészen egyszerűen ez nem AAA minőség, viszont az árazása az. Megfelelő társasággal majdnem minden játékkal el lehet lenni Te is említed, hogy béta állapotú, pont ez az egyik legnagyobb félelem vele kapcsolatban, hogy nem is lesz sokkal jobb már, ezzel a motorral már évek óta szenvednek, a sima single játékokkal is vannak gondok még évek múltán is, most megfejelték még online funkciókkal is..
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
DanD88
tag
válasz Carlos Padre #8 üzenetére
Összerakták ezt a hatalmas(az elődökhöz képest) világot, igazi content nélkül, csinálva egy olyan játékot amire a Fallout rajongótábor nem vágyott.
Mennyi emberi óra bele lett ölve, cserébe brutális alacsony értékeléseket és a fanok hate-jét kapták.
Vajon megérte? Mit reméljen ezek után aki még akarna látni igazi singleplayer falloutot?
-
tiborv
aktív tag
Én Xbox s-en játszom vele és egyelőre csak pozitívan tudok nyilatkozni róla. Ha fele annyit fognak törődni vele mint az Elder scrolls online-nal akkor szerintem még mindig egy nagyon jó játék lesz a későbbiekben
D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/
-
bunfi
őstag
Ezt a kérdést én már a FO4-nél feltettem a kötelező, kierülhetetlen, repetitív és idegesítő settlement mikromenedzsment kapcsán. Meg az állítólag "it just works" építkezés (ami btw. modokkal lett használható) kapcsán. Csattanós választ adtak rá a srácok. Ilyen az, amikor egy "gyártó" elveszíti a kapcsolatot a "fogyasztóival".
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
Ha esetleg kihozod, vagy kihozzátok év játékának. Akkor légyszi a cikkben legyen letisztázva a viszonyítási alap. Csak a kellemetlen félreértések elkerülése végett. Köszi.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
pelgrim_v1
tag
Pedig úgy vártam egy jó fallout világban játszódó survival gamet legalább a pvp ne lenne kiherelve és casual friendly-re csinálva. :/
-
Farkaska66
újonc
Szerintem senki nem hozza ki sehol semelyik év játékának sem! De vagyunk páran akiknek iszonyúan adja a posztapokaliptikus feelinget, vannak bugok, laggolok néha, de akinek tetszik annak tetszik, akinek meg nem azt nem is akarom meggyőzni mert hálistennek nem vagyunk egyformák!
-
HaZsolt
őstag
Tyuha, ez akkor elvileg eleg felejtheto lett.
-
ribizly
veterán
Tűzre vele!
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
nubreed
veterán
OK, a Bethesda akart csinálni egy online Fallout -ot, ők is tujdák, hogy ez hosszútávon nagy pénz (lásd GTA Online pl), a baj csak az, hogy emiatt a szar miatt csúszik éveket minden más, ami a single player játékosoknak fontos lenne, pl. Fallout 5, Elder Scrolls 6. Egyik sem jön ki még minimum 3 évig és a 2 között szintén lesz 3 év csúszás. Én azt mondom, ES 6 - 2022 környéke, Fallout 5 - 2025, és az új title a Starfield meg talán valahol a kettő között.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
hombre[EU]
veterán
Nálam ezzel a Bethesda elég mélyre ásta el magát. Nem vettem meg,de kölcsönkaptam 4! nappal a megvétel után. Ez a "csináljunk egy mapot,ahol az emberek teamspeaken elszórakoztatják egymást" multi egyébként is egy kiherélt koncepció,hát még ha egy unalmas és jellemtelen világban, bugos outdated enginnel megfejelik, az...gyönyörū. Gratulálok nekik, szép volt.
Life, Uh, Finds A Way
-
tiborv
aktív tag
Én nem értek meg sosem kovettem hogy melyik stúdió mit csinál egy játék kapcsán azon belül ki mit felügyel, (itt arra gondolok hogy Bethesda, zenimax, tpkomtudja meg mik az indítás után) de az Elder scrolls online egy elég jól sikerült rész lett és ha jól gondolom ők követték el azt is. Szóval nem teljesen ismeretlen a terep előttük.
Az hogy ez most pozitív e vagy negatív nem tudom a közeljövőben kiderül, de ha annak nyomdokain haladnak és megtöltik tartalommal ugyanúgy (mert ebben a világban is van potenciál bőven nem csak a fantasy vonalon) akkor hosszú évek múlva is aktív játékosbázist tudhat magaènak.
Én drukkolok mert azon kevesek közé tartozom akiknek jelenlegi formájában is tetszikD2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/
-
pelgrim_v1
tag
jó hát a bethesda megjelenéskor működőképes játékot még sose rakott le nem is ezért szeretjük őket
-
Benito94
tag
Én egy Fallouttal játszottam 1órát maximum az a 4 volt. Mivel nem tudom mihez hasonlítani viszont szeretek haverokkal coopban játszani, így nekem pár óra után új és elvezhető az egész. Persze aki mindegyik résszel játszott ők tudják milyen is lett pontosan így nem is akarom éretékelni viszont számomra egyenlőre jó és élvezhető főleg, hogy eléggé áron alul szereztem meg. Az azért látszik, hogy van min javítani a játékon és tényleg kicsit béta érzése van az embernek de talán javítanak rajta, vagyis remélem.
-
narumon
őstag
Én a Fallout4-be nagyon sok órát beletoltam, nálam az a legjobb fallout rész ever. Viszont ez az online multi engem nem nagyon érdekel, sokkal jobban örültem volna egy single Fallout5-nek.
https://www.facebook.com/Naruvideo
-
Grath
HÁZIGAZDA
Az Elder Scrolls Online is egy teljesen másik stúdió volt.
Elder Scrolls Online - ZeniMax Online Studios
Fallout 3, Fallout 4, Skyrim - Bethesda Game Studios
Fallout 76 - Bethesda Game Studios Austin (90%) és Bethesda Game Studios (10%)A százalékok csak jelzésértékűek, a lényeg, hogy a fejlesztés java része nem a F4-stúdiónál ment.
-
Béééla
őstag
Előrendelői sisakot átveszek, jól fog mutatni a Pip-Boy mellett.
Pedig mennyit dumáltak az emberek hogy "bárcsak jönne egy online fallout". Na most jött.Bélabá
-
Grath
HÁZIGAZDA
Az emberek valami ilyesmit akartak:
The high-level conceit here is the question, what if Fallout was multiplayer? And I think this is a grand thing to wonder about. The collision of Fallout and multiplayer sparks all sorts of exciting ideas in my mind, most of which have to do with post-apocalyptic role-playing. What if I ran a town, hosting elections and keeping the peace? What if I opened a shop, selling exotic items to other players in a desperate bid to raise enough caps to survive the harsh wasteland? What if I worked behind a bar, serving drinks to other players, passing on gossip and words of wisdom? What if I was the head honcho of a group of raiders, ordering other players to attack camps and loot the corpses of our enemies? What if I founded my own faction, something like Caesar's Legion from Fallout New Vegas, perhaps? What if I wanted to infiltrate a player-run faction I didn't get on with, befriending their leader before stabbing them in the back?
Ebből semmit nem tudsz megcsinálni a 76-ban. De még csak megközelítőleg sem.
(A részlet az Eurogamer tesztjéből származik.)
-
saelin
veterán
Az ESO-hoz nem sok köze van (szerencsére) a Bethesda-nak. Az alatta lévő motor pedig elégé pöpec. Főleg hogy a launch óta foltozzák folyamatosan.
A játékot a Zenimax Online fejleszti és tartja karban. Itt a Bethesda csak kiadó szerepét tölti be."It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
tiborv
aktív tag
Köszi hogy javítottatok, ezeket nem tudtam.
Ettől függetlenül a játékról:
Igaz én hobbi játékos voltam a fallout világában korábban, anno 1-2-vel játszottam sokat de akkoriban nem merültem bele annyira mint itt jópáran. 3-NV kimaradt, a 4 megint előkerült, igaz végig nem játszottam időhiány miatt. ( pont nemrég vettem elő újra, de mivel jött ez, abba is hagytam, azt a kevés időd akkor már ebbe ölöm)
Maga az atmoszféra és a játékstílus ettől függetlenül nagyon tetszik.Grafika:
Konzolon játszom, ott a grafikai hiányosságok még jobban érezhetőek, de annyira -- engem -- nem zavar, ha rákattanok valamire ilyesmin átnézek szívesen.AI:
kissé butácska, de igazából nem tudok olyan játékot mondani ahol sikerült volna úgy megvalósítani mmoban hogy hanyattvágjam magam attól milyen összetetten mozog-viselkedik. Maga a mozgásban vannak érdekes dolgok, "csúszik" nem pedig fut/lépdel sokszor. Ahol meg rizikós a helyzet általában a tömény túlerő a hatékonyságuk ismérve vagy hogy én megyek neki egy túlméretezett moncnak. De ez megint kb mindenhol így van. A mozgás zavaró itt csak számomra. A viselkedés annyira nem vészes, ahol tud próbál fedezékbe mozdulni, ha meg beakad az javítható már patch-csel szerintem.NPC:
csak robotok. Fura. Nekem ezzel semmi gondom, nyomasztóan hat ami illik ebbe a világba hogy sehol senkivel nem találkozni csak 1-1 játékosba lehet belefutni. Ez nekem abszolút bejön így. A 4-be pont hogy furcsa volt hogy 1-1 farm mellett 10 zombi jön nekem majd 5 méterrel távolabb békésen répátültetnek. Ez nálam pont hogy pluszpont.Játékmenet:
Random eventek jók, ismétlődéssel sincs baj, kis plusz xp. Pláne alacsony szintre.
Küldetések eddig bejöttek, igaz nem vagyok lvl50 nyilván egy idő után kifullad a sztorivonal. Maga az atmoszféra és a világ elég sokat rejt ahhoz hogy heti-pár napos valami nagyobb eventet hozzanak be vagy később DLCben is el tudom képzelni a plusz tartalmat amerre terjeszkedhetne ezen a vonalon.
Campépítés is tetszik, vannak akik erre rácuppannak és diszítgetik. Engem hidegen hagy de alapvető kényelmi dolgokat jól lehet benne hasznosítani. Ez is simán kitolhatja a játékidőt ha később külön küldikkel kell megszerezni 1-1 berendezést. Pláne ha nem csak szépészeti.Ami nem tetszik benne, hogy sok 50+ karaktert látni amit nem tudom hogy értek el ilyen gyorsan. Reméltem hosszabb idő kell egy karakter kihúzásához.
Összességében: Vannak persze hiányosságok és bugok, de én pozitívan állok hozzá hiszem hogy van annyi potenciál benne hogy simán javítható legyen a közeljövőben. Persze ha foglalkoznak vele.
Más:
Melee karit kezdtem de hiába nyomom ki az iron fistet nagyon ergya a sebzés. Sima késsel gyorsabb-erősebb vagyok. Valami perk kell még mellé hogy érezhető legyen vagy az eleje ennyire nyögvenyelős és később található hozzá jobb cucc? Addig meg maradjak a fegyvereknél?D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/
-
Grath
HÁZIGAZDA
Grafika: abban maximálisan egyetértek, hogy "ha valamire rákattan az ember, ez nem számít". Ezen túl azonban a játék nemhogy ronda (pokoli rosszat tett neki, hogy a RDR2 után jelent meg), ráadásul irtózatosan szaggat.
AI: ez nem egy MMO, és a harci AI terén a Destiny 1-2 nemhogy nagyságrendekkel többet tud, de mintha más ligában, más sportban játszana.
Építkezés: amint kilépsz a szerverről, eltűnik az épületeid - a rendszer meg primitívebb, mint amit az F4 nyújtott.
Melee: mivel a perkeket és fejlődést megváltoztatták, a melee magas szinten nem életképes.
Szerintem adj egy esélyt a New Vegasnak, az magasan a legjobb az újgenerációs Falloutokból. Ha azt megnézed, hogy például a skillek hogy befolyásolják a párbeszédeket, hogy a legtöbb küldetést 3-4 lényegesen eltérő módon lehet megoldani, hogy milyen élvezetes kijátszani a frakciókat (vagy akár lelkesen csatlakozni az egyikhez), szerintem azonnal megérted, hogy mi hiányzik sokaknak, akik jobban rá vannak kattanva a szériára.
Mindez természetesen cseppet sem jelenti azt, hogy neked vagy bárkinek ne tetszhetne a játék, nem letorkollás akart lenni.
-
tiborv
aktív tag
Nem is vettem annak, ez így van jól. Már csak amiatt is hogy aki pl mèg nem vette meg de bizonytalan azok lássák a kritikát adott esetben nem csak a behányt "ez egy szar" kommenteket.
Grafika persze szubjektív vélemény volt, egyértelmű hogy 2018ban elavultnak és gyengének számìt. Ez vitathatatlan. De ha beszippant akkor ez a legkevesebb
Destiny első részével játszottam casual szinten de annyira nem emlékszem hogy olyan kiemelkedő lett volna. Igaz mikor megnéztem youtuben hogy milyen az endgame és szembesültem azzal hogy mennyi energiát kéne belefeccölni akkor abba is hagytam. Esèlytelenek nyugalmával rájöttem hogy nem én váltom meg a világot benne.
Az építkezést úgy érted hogy meg kéne őriznie akkor is mikor te kilèpsz? Nem tudom mennyire lehetne kivitelezhető, kicsinek érzem a világot hozzá hogy mindenkièt tárolja konstans, meg akkor külön szerverkereso kellene gondolom hogy ugyanoda rakjon be játékosként is. Mondjuk érdekes lenne felépíteni egy várost
Azért MMO-zom mert nem tudom bekategorizálni ill én leragadtam a 20 évvel ezelőtti rts-fps-rpg-indie felosztásnál ahol rpg meg online akkor az mmo. Ha rosszul használom az csak ezért van.
Meleekènt kicsikènt is béna vagyok, most majd pròbálok valami összetettebb karit csinálni ami power armor nélküli . Egyelőre pisztoly-rifle-shotgun között örlődöm melyik legyen
D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/
-
Grath
HÁZIGAZDA
Az MMO olyan, amivel ugye minimum sok százan, de inkább több ezren tudnak egy szerveren játszani. A Division, a Destiny meg a Fallout 76 shared-world multiplayer játékok, ami borzalmasan hangzik, de legalább azt leírja, hogy itt csak néhány emberrel osztod meg a világodat, ez egy afféle átmenet.
Egy csomó hasonló online játékban lehet építkezni, néhol akár teljes városokat, máshol meg csak egy otthont díszíthetsz (sokszor minden játékos ugyanazt az ajtót használja, de mindenkinek a saját otthonába nyílik például). Ahol lehet tényleg építkezni, ott minden játékos egy adott szerverhez tartozik és mindig ott játszik az adott karakterrel.
A Destiny szerintem harc, gunplay terén fantasztikus, és még az eltérő lények is eltérően viselkednek. A pajzsos próbálja megvédeni, akit támadsz, próbálnak hátba kerülni, gránátozni, lőszert váltanak ha kell, reagálnak a mozgásodra, de be is lehet őket csapni. Bármi ilyesmi hiányzik a Fallout 76-ból. Szerintem még mindig nem tudnak gránátozni a lények, azok sem, akik hulláján találsz ilyesmit.
Az elején én is melee voltam, aztán puskára váltottam, és igazán nem bántam meg - bár szerintem majdnem mindegy, hogy rifle vagy shotgun a fő profilod.