Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Tyrel #70 üzenetére

    Rengeteget nyernek rajta. Nem kell emulációt alkalmazniuk a DirectX 12-nél a legmagasabb bekötési szinthez. Ehhez a GCN-nek maximum 16 skalárregiszterre van szüksége aktív wavefrontonként, vagyis a regiszterhasználat legrosszabb esetben sem lesz több 2,5 kB-nál. Ha emulálnák, akkor mondjuk egy dinamikus és divergens indexelés sokkal több vektorregisztert venne igénybe aktív wavefrontonként. Az NV implementációja pont ilyen, és legrosszabb esetben a bekötés 256 kB-nyi regisztert ehet multiprocesszoronként. Egy shaderrel ki tudod végezni az egész emulációt, és akkor onnantól kezdve a hardver semmire sem jó. Lényegében nem tudsz ellene tenni semmit, csak összetenni a két kezed, és imádkozni a jóistenhez, hogy ne írjon senki ilyen shadert. Egy felelős mérnök ilyet nem csinál, ők terveznek és nem reménykednek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Hozzászólok Aktív témák