Új hozzászólás Aktív témák

  • Alukard

    senior tag

    válasz Youri #99 üzenetére

    A Galaxy Miniről sem nagyon lehetett elképzelni, hogy lesz hozzá, de 3 frissítés kijött rá a megjelenése óta...

    Szankciókról nem szól a mese, az sem biztos, hogy vannak... a piacvesztés is releváns fogalom, mert a felhasználói magatartásba még nem épült bele gyökeresen, hogy "frissítéseket akarunk". Amíg nem bővül ki az igény, addig nem fogják igazán komoly kérdésként kezelni. Amikor majd a felhasználók túlnyomó többsége követeli a frissítéseket a gyártóknak/szolgáltatóknak kb 2 lehetőségük lesz...

    1. Vagy az eszközt adják annyira olcsón, hogy megéri lecserélni egy frissebb modellre, vagy beszámítással, vagy csereprogram (álá Apfel), a lényeg, hogy a felhasználó újabb vashoz jusson.

    2. Olyan eszközöket gyártanak amelyek előreláthatólag lépés tudnak majd tartani a platform igényeivel.

    Az eddigi tendenciák alapján szerintem az első lesz az a modell amit inkább követni fognak, tekintettel arra, hogy a gyártók/szolgáltatóknak előnyösebb a sűrűbb termék vásárlás, nem éri meg nekik időt álló termékeket csinálni. A lényeg, hogy pörögjön az üzlet.

    Persze ez a vonal magával vonná az elektronikai hulladék mennyiségének drasztikus növekedését és ezt is meg kell oldani, de ha csere programról beszélünk akkor működhet még a "refurbished" (ráncfelvarrott, tavalyi modell) biznisz is...

    https://blackfyre.ninja

  • ddekany

    veterán

    válasz Alukard #97 üzenetére

    Igen, gondoltam hogy erre a 18 hónapos megállapodásra gondolsz. Csak számomra itt soha nem volt világos, hogy milyen frissítéseket jelent ez. Ha mondjuk a 17 hónapban jár egy típus, mikor a Google kiadja az Android 4.1-et, akkor kötelesek lesznek a készülékre majd valamikor 4.1-et kiadni (feltéve hogy a hardver megengedi)? Nyilván el fog tartani jó pár hónapig, amíg elkészül adott típusra, tehát a 18 hónap utáni frissítés lenne. Más felől ha épp emiatt mentesülne a gyártó, akkor ott a kiskapu, hogy nincs megszabva, mennyi idő alatt kell elkészíteni egy frissítést.

    [ Szerkesztve ]

  • ddekany

    veterán

    válasz Alukard #101 üzenetére

    Ha gyártónak a sűrű készülék csere éri meg, akkor valószínűleg nekünk meg nem... elvégre tőlünk van a profit.

  • Alukard

    senior tag

    válasz ddekany #103 üzenetére

    Ha készülék cserével évente 20 ropiért kapnál új telefont neked nem érné meg?

    https://blackfyre.ninja

  • ddekany

    veterán

    válasz Alukard #104 üzenetére

    Én speciel nem költök ennyit évente telefonra, de ez mindegy. Ami nekem sántít az egészben, hogy ilyen drágának kell lennie a szoftver frissítésnek, hogy olcsóbb legyártani inkább sok millió telefont, mint elkészíteni egyszer azt a frissítést ami kimegy aztán arra a sok millió telefonra. Ha ez mégis így van, akkor valami nagyon nem stimmel itt a szoftver-ökoszisztémával, és az lenne a fogyasztó érdeke, hogy azt olajozottabbá tegyék. Más szóval, ha elsütik ezt, hogy cserélgesse mindenki évente a készülékét, erősen gyanakodni fogok, hogy direkt teremtettek ilyen helyzetet, hogy ez érje meg...

    [ Szerkesztve ]

  • Syl

    nagyúr

    válasz ddekany #105 üzenetére

    Pontosan. Ez is, mint minden a pénzről szól. A frissítéssel munka van és cserébe nem kapnak pénzt. Új készülékért meg igen. Az Apple a legendás frissítéseit is nagyon óvatosan méri. A Windows frissítésekkel sem érkeznek új funkciók.
    :(

    Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

  • Alukard

    senior tag

    válasz ddekany #105 üzenetére

    Ráadásul náluk van még csere program is, ami igaz, hogy kis hazánkban nem létezik, de kint amcsiban köszöni szépen jól van...

    Az SW fejlesztést lehetne nagyobb ütemben is csinálni már meglévő eszközökre... Erre jó példa egy magyar srác aki WIUI néven egy CM9/MIUI hibridet fejleszt a Moto Defy-ra és kb minden második héten jönnek ki a frissítések... de ez is csak főleg optimalizáció és hiba javítás. Számottevő új funkciók nincsenek. És attól, hogy 2 hetente jön ki frissítés nem lesz NFC a Defy-omban.

    Viszont bizonyos szempontból érthető az eszköz csere erőltetése is. A rendszer fejlődik, változnak az igények és a régi vas már nem tudja ezeket kiszolgálni, ergó új vas kell. Fejlődik a vas, új szolgáltatásokat tud biztosítani a rendszer számára, és/vagy eléri a hatékonyság egy új fokát amit a rendszer kihasznál, ne adj isten e köré építik a rendszert, megint új vas kell...

    Sarkos példa: Azon a régi jó kis atom támadást is hárító színes 6 csatornás Orion TV-n ne akarj 1080p -s filmet nézni HDMI-n.

    https://blackfyre.ninja

  • ddekany

    veterán

    válasz Syl #106 üzenetére

    "A frissítéssel munka van és cserébe nem kapnak pénzt. Új készülékért meg igen."

    Valójában a frissítés költsége bele van építve már az új készülék árába, és valószínűleg jóval kevesebb, mint amit a csere-készülékért fizetnél. Csak persze pszichés okokból lehet, hogy az utóbbiért szívesebben nyúlsz a zsebedbe... tehát az a jobb üzlet, és tán a vevő is azt hiszi, hogy jól járt.

    [ Szerkesztve ]

  • Syl

    nagyúr

    válasz ddekany #108 üzenetére

    Én mint vevő elvárnám, hogy a telefonra legalább két évig (ameddig az előfizetői szerződésem és a garancia is tart) legyen ingyenes frissítés.
    A gyártónak nyilván a butafonok korszakára jellemző magatartás a legkényelmesebb: megalkottak egy telefont, piacra dobták és többet nem foglalkoztak vele.

    Ma már szerencsére egyre több ember gondolkodik úgy, hogy amelyik gyártó lesz*rja a vevőit, nem készít frissítéseket, azoktól elpártolnak, nem vesznek többet olyan telefont.

    Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

  • Dany007

    veterán

    válasz Syl #109 üzenetére

    Én meg speciel továbbra sem értem mért ennyire(!) fontos a folyamatos frissítés?
    Mert a telefon fizikailag nem fog többet tudni. Nem lesz nagyobb kijelzője, nem fog nagyobb felbontású videót rögzíteni és a tárhely se lesz nagyobb, se proci se ram mérete nem változik tőle...
    Ami meg a sebességet illeti, nyilván értelmes ember már eleve úgy vásárol telefont, hogy meggyőződött annak sebességéről és azt magának megfelelőnek találta. Számomra egyértelmű, hogy nem veszek meg egy alap ócska telefont, ami akad laggol össze vissza, majd várom a frissítést, mint a messiást.

    Tehát jó dolog az ha a gyártó támogatja a telefont a későbbiekben is. Persze. De nem szabadna olyan létfontosságúnak lennie, mint ahogy itt azt páran elvárják.

  • ntomka

    nagyúr

    válasz Dany007 #111 üzenetére

    Elolvastad, hogy az Android 4.1 miben változott?

    ツ Headphones on - World off

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Dany007 #111 üzenetére

    Azért az ember vásárlás előtt nem kérhet egy napra vagy egy hétre teszt telefon, hogy megyőződhessen arról, hogy minden rendben van vele. Mivel az okostelefonokban sokkal több hárul a szoftverre és ugye sokkal több funkciója van, biztos hogy lesznek benne kisebb nagyobb bugok, az optimalizálatlanságról nem is beszélve. A google kihozz egy új androidot, ami az ábra szerint nem több egy keretrendszernél és a gyártónak kell az épp haszált cpu, gpu, wlan, bt, 2G, 3G, 4G chipekhez drivert és szoftvert készíteni, viszonylag rövid idő alatt. A használt chipek viszonylag gyakran cserélődnek. A lényeg, hogy ezért van szükség a frissítésekre. Egy tökéletes világban nem lenne rá szükség. Természetesen hardveres funkciót nem kapsz frissítésben, de szoftveres funkciót kaphatsz elég hasznosakat, plusz bugfixekket, optimalizációt és ez utóbbi az, amitől egy telefont megszeretsz, vagy épp falhoz akarod vágni, mert olyan bugos és lassú. Még iPhonehoz is jönnek frissítések, pedig ott fix a hardver és évente csak egy új telefont fejlesztenek, vagyis több idejük jut a szoftverre.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Tigerclaw #113 üzenetére

    neked frissítik a chipeket a mobilodban?

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • Dany007

    veterán

    válasz Tigerclaw #113 üzenetére

    "Azért az ember vásárlás előtt nem kérhet egy napra vagy egy hétre teszt telefon, hogy megyőződhessen arról, hogy minden rendben van vele."

    Milyen szerencse, hogy a mai világban már vannak tesztvideók! Nem is egy. Adott termékből 2-3 hosszabb terjedelmű videó is található a neten amiből minden funkció és azok sebessége látható / hallható.
    Plusz tele van a net szöveges tesztekkel, magyar és angol nyelven is. Ez bőven elég arra, hogy az ember képben legyen az áhított telefon képességeiből.

    De hozom a saját konkrét példámat. Lg p500. Úgy volt, hogy körbenéztem milyen telefonokat lehet kapni a rászánt összegből két évvel ezelőtt, előfizetéssel. Kiválasztottam 3-4 nekem tetsző telefont. Feljöttem a topikba és megkérdeztem a hozzáértőket, hogy melyik lenne a legjobb. Mondták a P500-at. Rendben. Felkerestem a MobilArénás tesztjét. Átolvastam, tesztvideót, tesztfotókat megnézegettem. Utána kerestem egy terjedelmesebb tesztvideót a neten, azt is megnéztem, többször is. Minden megfelelőnek találtam / sebesség, funkciók képességek stb... Persze viszonyítva a kemény 15.000 forintos árához 2 éve.

    Ezután fogtam magam és bementem a T-mobilba, mondtam, hogy ezt a telefont szeretném. Kihozták, bekapcsoltam. 5-10 percig próbálgattam, nyomkodtam. Tetszett. Hát megvettem!

    És nem csalódtam benne. Azóta is tökéletes arra, amire nekem akkor kellett. Minden funkciója működik, akadásmentesen. Nem azt mondom, hogy gyors, de ennyi pénzért nem is várok többet. Amiért hamarosan lecserélem az a kamera felbontása valamint a kijelző felbontása és mérete. Azóta is 2.2 van rajta mert tökéletesen megfelel mindenre amit csinálok a telefonnal. (igen van benne minden, net, zene, videók, fotózás, GPS, plusz egy rakás alkalmazás a bevásrálólistától kezdve babylog naplózáson keresztül a kutyafüléig).

    DE! Ha a boltban valami csoda folytán azt tapasztaltam volna, hogy a telefon nem teljesen megfelelő nekem, akad / belassúl / laggol akármi... akkor eszem ágában se jutott volna megvenni! Csak akkor veszek meg egy telefont ha minden téren megfelelő számomra vagy kompromisszumokkal de elfogadható. Nem fogom várni a frissítést, hogy na majd attól biztos jobb lesz.

    "A google kihozz egy új androidot, ami az ábra szerint nem több egy keretrendszernél és a gyártónak kell az épp haszált cpu, gpu, wlan, bt, 2G, 3G, 4G chipekhez drivert és szoftvert készíteni, viszonylag rövid idő alatt. A használt chipek viszonylag gyakran cserélődnek. "

    De én nem erről beszéltem.
    Adott egy telefon ami kijön egy adott verziószámú androval. Okés. De annak a telefonnak úgy ahogy van kifogástalannak kell lennie. Nem fogok megvenni egy lagos telefont aztán várni a frissítést, mint a messiást hátha azzal majd jobban megy. Ha szar nem veszem meg. Ennyi. Nem a frissítés fogja majd meghatározni a telefont amit veszek. A telefonnak a gyári szoftverrel alapállapotában kell megfelelőnek lennie. Ha nem az akkor nem veszem meg.
    Azt értem, hogy a következő telefon már értelemszerűen a legújabb androval fog kijönni. Ez egyértelmű, fejlődik a technika, új cuccok kerülnek bele a telefonba és a régi rendszer azt még nem támogatta okés.

    Igen, a frissítés hozhat új funkciókat és optimalizálást. Ezért is írtam, hogy jó dolog a frissítés! De ez még nem ok arra, hogy itt mindenki úgy várja mint a messiást. Ha a telefon alapból szar üzemidővel rendelkezik és egy új frissítés kell ahhoz, hogy normálisan menjen akkor nem veszem meg! Ilyen egyszerű! Autót se csak 2 literes benzintankkal veszel, hogy majd 3 hónap múlva úgyis jön rá egy frissítés és akkor már 20 litert is bele lehet majd tankolni.

  • ntomka

    nagyúr

    válasz Dany007 #115 üzenetére

    Bizony vannak olyan hibák és hátrányos dolgok, amiket a te módszereddel nem lehet megállapítani egy telefon piacra kerülésekor, mert egyszerűen még nem vette annyi ember a kezébe. Sok olyan szoftveres hiba létezik, amik a készülék kiadása után hetekkel (hónapokkal) jelentkeznek. A te módszered ezeknél is csak akkor működik, ha vársz vele ennyi időt, akkor nézed meg a teszteket. De ha eljönne az általad vázolt kánaán és senki nem rinyálna frissítésekért, hanem várna és megnézné mire képes a készülék, mielőtt megveszi, akkor senki nem venne telót mert a másikra várna. A gyártók igenis vállaljanak garanciát legalább hibajavításokra, még ha új verzióra nem is. De sok esetben a hibajavítások is akkora csúszással jönnek, hogy a türelmesebbek is elhagyják az adott gyártó készülékeit (lásd LG).

    De a te példáddal érvelve: ha veszel egy kocsit 20 literes tankkal amiből csak 10-et tudsz használni mert két hónap alatt bekopott akármi (mindegy mi), amitől a maradék 10 liter elkopik, akkor úgy vagy vele, hogy beoptad, mert vásárlás előtt nem voltál elég körültekintő? Te kitől várod akkor a megoldást?

    [ Szerkesztve ]

    ツ Headphones on - World off

  • Dany007

    veterán

    válasz ntomka #116 üzenetére

    "Sok olyan szoftveres hiba létezik, amik a készülék kiadása után hetekkel (hónapokkal) jelentkeznek. A te módszered ezeknél is csak akkor működik, ha vársz vele ennyi időt, akkor nézed meg a teszteket."

    Most nemazért, de szerintem ez alap! :) Ezt meg se említettem annyira alap dolog, hogy az ember nem vesz első szériás készüléket! Soha! Véletlenül se! Igen pontosan ahogy mondod, hónapokkal később, miután megjöttek az első felhasználói vélemények és ha azok pozitívak csak akkor fordul meg a fejemben a vásárlás!
    Alapszabály, hogy nem veszek semmit nyitóáron! Köztudott, hogy szinte az összes telefon kezdőára túlárazott és hónapokon belül jelentősebb - de legalább valamennyi - árcsökkenés várható. Már csak ezért se veszek telefont közel a piacra kerülés dátumához.

    Jó példa erre az Xperia S. Ahogy olvasom mocskosul gyorsan merül. Ez pár héttel a piacra kerülés után ki is derült. Ezért eszem ágában sincs venni olyat.
    Következő alanyom az Xperia P-lesz. Ez első látásra szerelem. De mégse vettem meg. Hogy miért? Azért mert túlárazott volt. Utóbb kiderült, hogy a kijelzője hajlamos a sárgulásra magas fényerő mellett és eltorzulnak a színek. Plusz gyárilag 2.3-mal jön, ami gáz manapság. De pár hónap - vagy talán már ki is jött - és jön rá a 4.0.
    Na így ezek tudatában eszem ágában sincs nyitónapon megvenni a telefont. Inkább várok pár hónapot, megvárom, hogy legyen rajta gyárilag 4.0, hibajavítások és, hogy az ára is lemenjen. Na majd akkor fogom megvenni a telefont! Értelemszerűen itt szükséges, hogy 4.0 legyen rajta, hiszen ez ma már alap. De nem fogom rátenni az 5.0-t vagy a 6.0-t.

    Én így gondolkodom, szerintem ez a tudatos vásárlás. De nem kell félni, mindig lesz olyan balek aki képes nyitóáron egy új még ismeretlen típust megvásárolni az első napon! :)

    a szerkesztésre annyit, bár nem túlságosan értem, de ha elkopok 2 hónap múlva másik 10 liter is, akkor ott valami nem stimmel a fogyasztással. Márpedig az átlagfogyasztás az egy gyári adat. Amit ennyivel nem lehet átlépni ha minden rendben van az autóval. Ha pedig nincs akkor az garanciális probléma.

    [ Szerkesztve ]

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz bambano #114 üzenetére

    Nem írtam sehol, hogy a chipet frissítik.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Tigerclaw #118 üzenetére

    "A használt chipek viszonylag gyakran cserélődnek.". egy telóban nem szokás a chipeket cserélni, ez tehát nem feltétlenül indokolja az sw frissítést.
    ha meg fejlesztett verzió jön ki a készülékből, arra meg gyárilag rátehetik az aktuális szoftvert.

    csak azt akartam jelezni, hogy a korábban feltett "Én meg speciel továbbra sem értem mért ennyire(!) fontos a folyamatos frissítés?" kérdésnek van alapja.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Dany007 #117 üzenetére

    Egyébként ha nem lenne ez a "minden telefon 2.3-al startol" szokása a gyártóknak, akkor nem is lenne ekkora mizéria a frissítések körül.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz bambano #119 üzenetére

    Azt a mondatot úgy értettem, hogy a gyártók gyakran változtatnak a hardveren generációról generációra, tehát nem csak a forma változik, hanem más cpu-gpu páros, más fajta kommunikációs chipek kerülnek a telefonokba, akár egy év alatt többször is, ezért minden telefonnál egyedi szoftvert kell készíteni. Évente sok hardver kombinációhoz kell elkészíteni a szoftvert és az ábra azt mutatja, hogy nem megy se gyorsan, se tökéletesen.

    Vegyük az én esetemet. Én nem akarok olyan telefont venni, amin 2.3-as Android van gyárilag. (ahogy nem veszek olyan notebookot se, amin Win 95,98,XP,Vista van, mert számomra elvárás, hogy ha már kiadok nem kevés pénzt, akkor legyen friss a fejlesztés)
    Ez viszont veszett ügy, mert a 150-200 ezer Ft-os prémiumtelefonok kivételével mindent 2.3-al adnak ki kényelemből és néha csak akkor jön a frissítés, amikor már jön az utódja. Ezért nálam az Androidos telefonok egyszerűen kiesnek. Ha a gyártó így áll a dologhoz én is úgy állok hozzá.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Dany007

    veterán

    válasz Tigerclaw #121 üzenetére

    "Évente sok hardver kombinációhoz kell elkészíteni a szoftvert és az ábra azt mutatja, hogy nem megy se gyorsan, se tökéletesen."

    Ez rendben is van. De ennek speciel semmi köze a már piacra került telefonokhoz érkező vagy nem érkező frissítésekhez.

    "Ez viszont veszett ügy, mert a 150-200 ezer Ft-os prémiumtelefonok kivételével mindent 2.3-al adnak ki kényelemből és néha csak akkor jön a frissítés, amikor már jön az utódja. Ezért nálam az Androidos telefonok egyszerűen kiesnek. Ha a gyártó így áll a dologhoz én is úgy állok hozzá."

    Szerintem azért ez nem teljesen így van - bár nem néztem át a kínálatot - de akkor pontosan az a megoldás, amit te is csinálsz! Végülis erről beszéltem én is. Mindenki olyan telefont vegyen ami megfelel az igényeinek. Ha az sokba kerül akkor sokba kerül. Ha nincs rá pénz akkor vagy IJ krátya, vagy lejjebb kell adni az elvárásokból.

    De szerintem azt te se tartod normálisnak, hogy az ember kiad akár 40-50-60 ezer forintot egy olyan telefonért ami számára nem megfelelő csak ha majd kijön rá a frissítés? És addig meg várja a frissítést...

    (#120): Ez természetesen a gyártók hibája. Ha már létezik az "új" verzió akkor azzal kéne piacra dobni a telefont, nem pár évvel korábbi verzióval. És akkor végképp nem kéne frissítésekért siránkozni. De szerintem még így 2.3-mal is lehet találni jó telefonokat. Amik nem lagolnak megfelelő funkciókkal rendelkeznek és alapvetően gyorsak is.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    A Nokiánál most mindent fel kell tenni "egy" lapra és ősszel lehetőleg még az iPhone előtt ki kell jönniük egy HD-s, de nem túl nagy (max. 4 inches) pureview kamerás, legalább kétmagos telefonnal, persze IPS vagy AMOLED kijelzővel. Emellett kell egy hasonlóan erős telefon pureview nélkül, de szép vékony házban. (ez lehetne ugyanúgy HD-s, de kicsit kisebb kijelzővel, mert a női vásárlóknak is kell valami, akik nem szeretik a nagy tepsi telefonokat)

    Nagyon sok múlik azon, hogy minőségromlás nélkül mennyit tudnak kicsinyíteni a kameramodul vastagságán.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Tigerclaw #123 üzenetére

    Az a nokia pechje, hogy élet-halál csatát vív egy olyan termékkel (w8, metro), aminek a fogadtatása erősen vegyes. Ez elég bonyolult helyzet nekik.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • BiP

    nagyúr

    válasz bambano #124 üzenetére

    Nagy a hype a w8,wp8 körül (bár szerintem is kétes a fogadtatása), szóval akár be is jöhet a dolog. A MS mindent meg fog tenni a siker érdekében, remélem, a Nokia is.
    A szeptemberi MWC-n legalább 3-4 WP8-as telót be kéne jelenteniük, ha egyáltalán akarnak még valamit ezen a piacon. (a mostani 610-710-800-900 utódjai közül minimum kettőt ill. legalább 1 pureview modellt, ezt már nagyon várja a nép) Gyakorlatilag ahogy Tigerclaw is írta.

    A vegyes fogadtatás egyik záloga lehet, hogy a wp8 már kezeli a mostani wp7-nél erősebb hardvereket, így a procimagokra és a pixelekre izguló fanyalgók is megnyugodhatnak, ill. ezen a téren fel lehet zárküzni a konkurrensek hardverkínálatához. És itt jön a képbe a Nokia, hogy ezt a hardvert tudja-e nyújtani. Én bízom benne.

    [ Szerkesztve ]

  • Dany007

    veterán

    válasz Dany007 #122 üzenetére

    Egyébként itt a hátulütője annak, hogy egyes gyártók "hetente két készüléket" dobnak piacra.
    Gondolom minden típushoz valamilyen szinten egyediesíteni kell a frissítést. És gondolom sok különböző típus esetén ez piszkosul sok meló. Ezért nyilván szelektálniuk kell.

    Azért jutott ez most eszembe, mert épp olvasom a cikket miszerint a Desire HD-re nem érkezik ICS frissítés. Ellenben 15 másik HTC típusra viszont igen.
    Szóval itt jön ki a probléma, hogy a gyártók sokszor ész nélkül ontják magukból az újabbnál újabb típusokat amik közt sokszor szinte semmi érdemi különbség sincsen. Ilyen a HTC a Samu és az LG is. De sz.tem lassan a Sony is beállhat a sorba. Brutális mennyiségű telefont dobnak piacra így nem csodálom ha nem képesek mindegyiket frissíteni miközben gondolom már javában dolgoznak a még újabb típusokon.

    [ Szerkesztve ]

  • Krissz9700

    csendes tag

    válasz Dany007 #115 üzenetére

    Én is így voltam a Galaxy Minimmel (S5570i). 1 hónappal a vásárlás előtt kb. 4 tesztet olvastam el, és kb. 6 videót is néztem meg. Igaz én nem tudtam megnézni élőben, mert az üzletben nem volt kitéve, mint tesztkészülék. Így csak az egyik haverom Minijét tudtam megnézni, de azt se 100% - ig mert neki csak az S5570 - je volt, ami ugyebár gyengébb.

    Elmentünk a legközelebbi Telenor üzletbe, megvettük és mikor kimentünk az üzletből estig szinte le se tettem a telefont, annyira meg akartam róla győződni, hogy jót választottam - e. És igen, jót választottam, nem bántam meg. A mai napig azt mondom, hogy ha nekem másik telefont kéne venni, akkor azt csak akkor, ha a jelenlegi telóm feladná a szolgálatot (remélem sokáig bírja a strapát :DDD )

    Speciel engem egyáltalán nem bír érdekelni a frissítés, nekem tökéletes a 2.3.6 - os rendszer ami alapból rajta van. A 2.3.7 - esre pedig egyáltalán nem akarom frissíteni, mert amikor elolvastam a Mobilarénán az Android fejlődéstörténetet, akkor olvastam, hogy a 2.3.7 - es csak a Nexus 4G - n engedélyezte a Google Wallet funkciót, amiről azt se tudom hogy mi, a Galaxy Minin pedig szerintem semmit se frissítene, max a verziószámon kívül (ha netalántán nem így lenne akkor elnézést kérek, nem értek annyira az Androidhoz :DD ), az ICS pedig csak álom marad rá.

    Aláírás? Megvan! :DD

Új hozzászólás Aktív témák