Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hi!King

    őstag

    válasz HThomas #33 üzenetére

    Ja, de a távol-keleti autók általában is alacsonyabbak lent. Nekünk Dacia Logan volt, majd Ford Focus, most meg Toyota Corolla, ebben a sorrendben egyre alacsonyabbak alul, előbbi kettővel nem terepen sehol nincs gond, utóbbival már azért igen.

    A Kuga-val viszont azért hasonlítottam a Focust, mert kívülről a Kuga nagyobb és rosszabb a légellenállása is, belül meg nem tágasabb, sőt az elcseszett alakja miatt a Kuga kevésbé pakolható, mint a kombi Focus.

    "Apósom azért vett kompakt crossovert, mert már nehezen szálltak ki az alacsony szedánból..."

    Szüleimnek anno azért is volt szimpatikus a Peugeot Partner (= Citroen Berlingo), mert nagymamám is könnyen be tudott szállni, sok éven át ilyenjük volt.

    Ma már majdnem minden autó elég magas, amit az elmúlt 10-15 évben gyártottak, egyáltalán nem kell ehhez SUV, de egyébként az egyterűek vagy az említett furgonból lett személyautók régen is tudták ezt, csak gazdaságosabban.

    "Nem akarok vitába szállni azzal, hogy a SUV ne lenne pazarlóbb, mint egy hasonló méretű laposabb kocsi, csak azt szeretném hozzátenni, hogy ennek azért sokszor kézzel fogható előnyei is vannak, nem csak egy divat."

    A SUV egyetlen dologban különbözik kategorikusan egy rokon normál autóhoz képest: vastagabb a kasznija. Ez adja az előnyeit, hátrányait. Az, hogy nagyobb, kényelmesebb, nem a kategória sajátja, sőt valójában ugyanahhoz a mérethez és kényelemhez nagyobb, nehezebb kaszni kell, ha SUV-ból hozzák ki ugyanazt.

    Sokan egyébként azért vesznek SUV-ot, mert a gyártó kínálatában kiszereltségben, motorban vagy valami másban hiányos a normál modell.

Új hozzászólás Aktív témák