Új hozzászólás Aktív témák
-
Hi!King
őstag
Igazából semmi akadálya nem lenne, hogy a rossz utak miatt bizonyos országokban a többi autót is kicsit megemeljék, hogy ne érjen le az alja. Az összes többi szempontból viszont, amiket írtál, csak hátrány a crossover/suv az azonos méretű kombihoz képest, vagy csak kialakítás kérdése. Szándékosan nem ugynazt veted ugyanazzal, ha 150 felett megy a szedán vagy kupé az autópályán, akkor azt azzal vesd össze, hogy egy SUV megy hasonló motorral éa tempóval, csak az nehezebb és kevésbé áramvonalas, így többet eszik. Egyébként nyitott kapukat döngetsz gyorshajtás terén is, már csak környezetvédelmi okokból is kezdeni kellene valamit a jelenséggel, hiszen 130 felett már +10 km is jelentősen növeli a fogyasztást és a kibocsátást.
-
Hi!King
őstag
"Szerintem még mindig jobb, ha áll egy SUV a ház előtt, amivel az ember többedmagával elmegy egy-egy hosszabb útra, mint ha minden nap a kisautóval ingázik, vagy áll a belvárosi dugóban."
Csak mondjuk ez hamis dilemma, mivel a hosszabb utakra sem csak SUV-al mehetsz, és városban is sokan használják, illetve a több autós haztartásokban is sok a SUV.
-
arnyekxxx
veterán
-
8th
addikt
Mutass már egy embert légyszi aki azért vásárol meg egy autót, hogy aztán ne használja. Olyan nincs, hogy csak áll a SUV a ház előtt és a bkv-n zötyög a család. Ha már van használják is. És ha használják fogyaszt is és nem annyit mint amit egy pille könnyű tonna alatti virsligumis benzines - pláne elektromos - kisautó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care