Új hozzászólás Aktív témák

  • HThomas

    senior tag

    válasz Hi!King #16 üzenetére

    Pont erről szól a crossover, főleg a kompakt szegmens, ami egy viszonylag kicsi autó, némileg megemelve. De már ettől is milyen sipákolás van, hogy emiatt nő a fogyasztás és a szennyezés...

    Nem összehasonlítás akart lenni, csak arra céloztam, hogy a nagymotoros szedánok miatt kevésbé szoktak sipákolni (pedig lenne miért), miközben egy SUV sokszor már maga a világvége...

    #15 Feketelaszlo: igen, mondjuk az alacsonyabb jövedelmű régiókban tipikusan használt autókról van szó, ahol tovább csökken árban a különbség az egyes méretkategóriák között... ezeken a helyeken, főleg itthon, szerintem nem az a kritikus, hogy most +/10 centi az autó hossza, vagy pár centivel meg van emelve... hanem az, hogy a szakadt ősrégi (főleg) dízeleket mihamarabb lecseréljék valami kevésbé szennyezőre, és jobban karbantarthatóra.

Új hozzászólás Aktív témák