Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor7th
addikt
Ki teszi kockára az életét? Jelentkezzen.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
önvezető autóhoz tesztelő? minek?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
nagyúr
Nagyon kéne egy ilyen, csak beülnék, Cél: Balaton. Addig meg olvasgatok, alszok, filmet nézek stb. aztán egyszer csak szól a gépi hang, hogy megérkeztünk. Ez a jövő!
Thanos was right.
-
Foglalt név
addikt
2,5 nap alatt sikerült megint 2000km-nyi megerősítést gyűjtenem róla, hogy az emberek azzal ámítják magukat, hogy képesek egy olyan szabályrendszert a gyakorlatban alkalmazni, mint a KRESZ, pedig nem. Ismét egy olyan szituáció, ahol mindenki profitálna belőle, ha a nárcisztikus picsogásunkat kordában tudnánk tartani.
-
laszlohu
addikt
Végre valami előrelépés, arra leszek kiváncsi, hogy MO - on mikor kezdik a tesztelést.
-
TomMusic
őstag
Ha van eszük, kötnek valami vaskos életbiztosítást a teszt alanyokra..
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Tigerclaw
nagyúr
El kell kezdeni népszerűsíteni és azt üres autókkal nem igazán lehet.
Ma már talán a technológiai kihívás okozza talán a legkisebb fejfájást a cégnek. (persze miniatürizálni, olcsósítani még bőven van hova)
El kell fogadtatni az emberekkel...azokkal is akik használják és azokkal is akik csak közlekednek az ilyen autókkal egy úton. (ráadásul minden baleset után újra kell kezdeni ezt a munkát, akár okozója, akár csak részese volt az önvezető autó a balesetnek) A vaskos felárat is el kell fogadtatni...főleg ha jellemzően full elektromos és hybrid autókban gondolkodnak. Az első időkben főleg ilyen taxiszolgáltatások várhatóak. Jól teszik, mert így sok ember kipróbálhatja. A család aki megkapja biztos az összes ismerőssel, haverral kipróbálja majd.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
-
gabor7th
addikt
Amíg tart a teszt az életbiztosítások felfüggesztve.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
asdf_
veterán
-
gabor7th
addikt
-
-Skylake-
addikt
Figyi nem kell bemutatni a cikkeket, nem lyuk nelkuli dobozban elek. Engem (es szerintem sokakat) az zavar Veled, a hozzaszolasaiddal es legfobbkeppen a blogoddal kapcsolatban, hogy mindent teljesen es kizarolag egyoldaluan mutatsz be. Tudjuk, hogy nem teljesen biztonsagos, ismerjuk a hibait es korlatait, csak van egy masik oldal is amit te tokeletesen figyelmen kivul hagysz. Egyszer kb 1-1,5 orat olvastam a blogod es kb ugy irsz mintha azt irnad : a Ferrari egy kurvaszar kocsi, mer varosba 18 litert eszik. Erted, ez teljesen igaz, ennel egy disel Corsa 4szer kevesebbet fogyaszt. Csak a ferrari palyan 300at megy majd a Corsa meg 170et hatszelben. Ez a baj veled, hogy egyaltalan nem objektiv az ervelesed, minden egyes technologiat amit ma hasznalunk KIZAROLAG arrol az oldalrol kozelitesz, hogy mennyire nem biztonsagos. Pedig rengeteg szemszogbol lehet meg ezt nezni. Senki nem mondja, hogy nincs igazad, en sem, amit leirsz az nagyjabol mindig helytallo. Csak nagyonnagyonnagyon feligazsag.
[ Szerkesztve ]
"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably
-
gabor7th
addikt
válasz -Skylake- #20 üzenetére
Vegyük a cloudot. Hivatalosan azzal kapcsolatban csak a szép és jó megy, kivéve néhány cikk, hogy csődött mondott megint. Olyan 10:1 arányban. Szinte csak marketing anyag van. És ez igaz az IoT-ra és más divatos dolgokra. Szóval a hivatalos sajtóban pedig a másik irányba van elfogultság, úgyhogy nem gond az,
hogy van egy blog amiben foglalkoznak a problémákkal is.A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
-Skylake-
addikt
Pontosan, nem lenne gond ha lenne ahogy blog ahol foglalkoznak a problemakkal !!IS!!. Pont errol beszelek, hogy foglalkozz a problemakkal is es ne kizarolag csak azokkal.
"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably
-
Cathfaern
nagyúr
"Mert én tudom, hogy hova _volt_ a sáv festve, és megyek annak megfelelően, addig ő isten tudja mit kezdene a helyzettel "
Ugye két verzió:
a) azért tudod, mert régebben volt felfestés, csak már lekopott, de te még emlékszel rá. Ez esetben az automata is tudhatja (mert betáplálták korábban, vagy mert ment még akkor az úton amikor volt felfestés)
b) nem jártál sose az adott helyen, de betippeled, hogy hol lehetett. Ez esetben ugye olyan dolgokat használsz fel (valószínűleg), mint az út szélessége, többi autó mozgása, lámpák helyzete, stb... meglepő módon erre a gép is pont úgy képes mint te, sőt még jobbanSzóval ha te meg tudod oldani, akkor a gép is meg fogja tudni
-
asdf_
veterán
válasz Cathfaern #23 üzenetére
a) azért tudod, mert régebben volt felfestés, csak már lekopott, de te még emlékszel rá. Ez esetben az automata is tudhatja (mert betáplálták korábban, vagy mert ment még akkor az úton amikor volt felfestés)
Szerintem te nem vagy tisztaban a felfestesek gyakorisagaval
b) nem jártál sose az adott helyen, de betippeled, hogy hol lehetett. Ez esetben ugye olyan dolgokat használsz fel (valószínűleg), mint az út szélessége, többi autó mozgása, lámpák helyzete, stb... meglepő módon erre a gép is pont úgy képes mint te, sőt még jobban
Ha van korulottem auto, akkor azok mozgasabol esetleg kitalalhatja, bar nekem volt ket ilyen fix, felfesteshianyos helyem, ahol pl. a savelhuzasnal en fixen jobb tukrot nezve mentem, hogy a mellettem meno is tudja-e, hogy merre volt a felfestes, vagy megy nyilegyenesen es epp belemrongyol. De a balesetet a gep jobban fogja elkerulni mint en, ez teljesen biztos.
-
Ghoosty
őstag
Minden ember máshogy használja az autót, máshova akar eljutni. Lehet, megpróbálják majd elvinni úttalan utakra is.
Valószínűleg az üzemagyagot nem állják és akkor azt megspórolják, mert más valaki fizeti.
Lehet, hogy még szabály, hogy önállóan nem közlekedhet, kell személyzet és akkor az ingyen van.
A marketing hatást már említették. -
xmaas
őstag
Nagyon jo dolog az onvezeto auto de lattom annyira elvagyunk kabulva a csodalattol meg a fejlodestol hogy egyszeruen nem veszunk eszre egy par "apro" dolgot.
Valahogy senki azok kozul akik elvannak ennyire ragadtatva az egesz dologtol es nagyon varjak ennek a komplett bevezeteset nem gondolkozott el azon hogy milyen hatalmas plusz koltsegekkel fog az egesz rendszernek a mukodtetese jarni amit majd rajtunk fognak leverni termeszetesen mert mi fogjuk fizetni az egeszet .
Nem hogy csak fizetni fogjuk a "sima" autogyartot magaert a kocsiert hanem majd szepen eltartunk egy egesz uj ipart elektronika, muholdak, szenzorok meg minden olyan eszkozt majd kifizetunk ami szukseges egy ilyen hatalmas rendszer mukodesehez , es meg utana szepen eltartunk egy szoftver oriast is ami frissiteni fogja a rendszert meg karbantartas meg kutyafule
Tulajdonkepen mi a sima autofentartasan kivul amit eltudnank vezetni "ingyen" sajat magunk ,fogunk perkalni a magan soforert is mert azt garantalni tudom nem fogjak ingyen nekunk biztositani az egesz rendszernek a hasznalatat fejleszteset es karbantartasat .
Annyira jo es kenyelmes lesz minden nekunk csak eppen majd joval tobbet kell perkalni az egeszert de ez ugy latszik senkit se zavar
-
xmaas
őstag
válasz #06658560 #31 üzenetére
Teljesen igazad van elvegre "szarge hugye" dobaljak utanad a Tesla kocsikat is
Majd meglatjuk kesobb, de valamiert elegge ketlem hogy a sok plusz elektronikat meg szenzorokat meg szoftveres reszt meg az egesz rendszernek a mukodteteset es karbantartasat nem rajtunk fogja levereni az autogyarto meg aki uzemeltetni fogja az egeszet .
De figyelj azt kivanom hogy ne nekem legyen igazam
-
fordfairlane
veterán
Ez az életérzésvideó aztán ritka informatív.... Kábé mint az autóreklámok.
x gon' give it to ya