- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Amazon
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz Shadowbull #151 üzenetére
Az a Pannenhilfe. De a kimegy a címre időszakos szervizet csinálni, az nincs.
#151: milyen csak leírom a véleményem?
[ Szerkesztve ]
-
nyerek01
tag
-
saril
senior tag
válasz nyerek01 #148 üzenetére
Tisztázzuk, itt egyedül csak TE vagy ráizgulva a Tesla-ra, senki más!
Ha valakinek nem egyezik a véleménye a tiéddel a Tesla-t illetően azt konkrétan telibe hülyézed, butának minősíted.[ Szerkesztve ]
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
Shadowbull
addikt
A tipikus teslafan semmit sem tud a világról, viszont óriási arca van, ha pedig észreveszi hogy nem vagy nyakig te is Musk hátsójában akkor agresszív lesz és támad. Nem véletlenül hívom őket tesla-dzsihadistáknak.
Az első ilyennel valamikor 2006 körül futottam össze a megboldogult a5.hu fórumán.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nyerek01
tag
Akkor azon kívül, hogy egymásra mutogatunk ki milyen hívő és fan van valami a témában?
-
saril
senior tag
válasz Shadowbull #159 üzenetére
Egyébként az életben tényleg mindenki azt kapja amit megérdemel.
Tényleg akkor lenne hiteles amit ír ha lenne egy Teslája.Ha lenne pénzem nekem is lenne tiszta elektromos autóm, és úgy a saját tapasztalataimat is le tudnám írni, az lenne az igazi!
De vagy én keresek keveset és nem engedhetem meg magamnak, vagy drágán árulják.Fentartásokkal kezelem, mert tudom hogy ~25-30 millió alatt nem kapok olyan EV-t ami Veszprémből-Debrecenig töltés és megállás nélkül haza tudna vinni ahol lehet tempomat 130-al, nyáron 22fokos klímával, télen 22-23 fokos fűtéssel! vagy ha esetleg létezik is ilyen a megadott ár alatt akkor nagyon ki lenne maxolva a hatótáv és az sem jó dolog.
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
Sanya
nagyúr
-
nyerek01
tag
Azt nem tudom, hogy bárki mivel elégedne meg de az átlag autós szokásokat/felhasználást látjuk. Ezek nyilvánosan elérhetô adatok, számok.
Ez a klasszikus téves érvelés amit írtatok: Tudjon legalább 600 km-t bármilyen körülmények között, max 10 perc legyen a töltése 0-ról 100%-ra...
Nem, ez csak a ti igényetek. Az átlagnak ( igen, ilyen a legtöbb ember ) elég napi 60 km táv és ráér tölteni akár otthon egész vagy napközben munkaidô alatt, vagy szinte bármikor.
Én eddig minden statisztikában hasonló eredményt találtam. A jelenlegi EV tulajok véleménye is erôsíti ezt. Tehát amit írtok az elfogadható vélemény, csak kezeljük a helyén és értsük meg kisebbség vagytok ezzel.
[ Szerkesztve ]
-
aelod
veterán
válasz nyerek01 #170 üzenetére
A jelenlegi ev tulajoknak azért van egy utazós diesel vagy benzines is a garázsban
Nem, ez csak a ti igényetek. Az átlagnak ( igen, ilyen a legtöbb ember ) elég napi 60 km táv és ráér tölteni akár otthon egész vagy napközben munkaidô alatt, vagy szinte bármikor.
Nekem nem. Örülök, hogy nem vagyok átlagos[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
nyerek01
tag
"A jelenlegi ev tulajoknak azért van egy utazós diesel vagy benzines is a garázsban"
Errôl nekem nincs hiteles forrásom, de gondolom nem hazudsz be ilyen, úgyhogy fogadjuk el igaznak.
Ez is jó kezdés ha csak városban használja az elektromosat a mindennapokban, aztán egy évben egyszer elôveszi a garázsból azt a beslôégést...
Sokkal jobb a pénztárcájának és a tüdônknek is.[ Szerkesztve ]
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #173 üzenetére
"A Bosch felmérése azt is kimutatta, hogy a legtöbb autós, egészen pontosan az összes autós 38%-a csupán évi 5 – 10 000 km-t tesz meg autójával. Az autósok 11%-a még ennél is kevesebbet, csupán 5 000 km-t használja autóját. A napi átlagos futásteljesítmény 50 km körül lehet (heti hat napos autóhasználattal számolva), a többség azonban napi 30 km-t sem tesz meg."
Forrás: [link]
-
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz nyerek01 #170 üzenetére
A napi 60km-hez sincs meg a legtöbb embernek otthon vagy a munkahelyen a töltési lehetőség.
Valamint az emberek leginkább szeretnének néha nem csak dolgozni járni is, hanem télen síelni menni, nyáron nyaralni, esetleg egy hétvégére kirándulni, ahol hirtelen kellene az 50+km hatótáv és a gyors töltés, ehhez pedig ha már annyira ev szekta tagok, nem igazán akarnának belsőégésű motorral hajtottat fenntartani, vagy bérelni.#172: Lassan kezdhetnél egy önvizsgálat a tükör előtt, hogy melyik éned köpje szemen a másikat, ugy<anis eddig itt térítettél, hogy a Tesla mindenre is a legjobbabb, még annál is jobb, mint saját maga, a belsőégésű motoros autó meg mindenben csak szar lehet, irtani való, most meg már kezdésnek csak városba? Beszéld meg magaddal, mielött visszatérsz, de Patriciát hagyd ki belöle!
[ Szerkesztve ]
-
-
sz.balazs.95
veterán
"a hosszú távolságokhoz egyszerűen nem tudnak annyi nehéz akkumulátort a járművekbe építeni"
Bárcsak lenne erre valami megoldás...
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
Sanya
nagyúr
válasz sz.balazs.95 #182 üzenetére
LOL, ez tényleg jó volt!
[ Szerkesztve ]
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
nyerek01
tag
válasz sz.balazs.95 #182 üzenetére
Viccnek jó volt.
Vonatnál ez jó is ( kötött pályán bárhol, lásd még: metro, troli stb )
Én úgy gondolom mi a közuti jármûvekrôl ( pl. Kamion ) beszéltünk. A cikk is errôl szól amúgy, ajánlom olvasásra.[ Szerkesztve ]
-
sz.balazs.95
veterán
válasz nyerek01 #184 üzenetére
Igen, olvastam a cikket.
Próbáltam rávilágítani arra, hogy az alap probléma, amit meg kell oldani, az az árú eljuttatása A-ból B-be, és nem a kamioné. Utóbbi csak az egyik erre használt eszköz rá, és nem a törvényszerű megoldása a problémának. Miért az a fontosabb, hogy hogyan lehet zéró emissziós módon kamionnal szállítani árut, amikor eleve van már zéró emissziós megoldás erre? Ez kicsit olyan, mint egy csomó pénzt elkölteni akkus buszokra, és azon macerálni, hogy rövid az üzemideje, ahelyett, hogy szimplán csak trolikat használnának, urambocsá' villamosokat.
Túlságosan szűk látókörű ez a megközelítés szerintem, ahol már eleve deklarálva van a kamion győztesnek, mert csak, és annak a problémáival vannak elfoglalva, anélkül, hogy érdemi alternatívák számításba kerülnének.Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
aelod
veterán
válasz sz.balazs.95 #182 üzenetére
Bombardier TRAXX mozdony (egy vagy kettő áramnemű) Felsővezetékből kapja a delejt, nem akkumulátorról üzemelő elektromos mozdony. Habár annyit tud, hogy a (villanyfék) fékezésekor vissza tud táplálni a hálózatra..
Siemens Vectron mozdonyok ennél korszerűbbek viszont darabaj 3.5 millió euro. Elvileg a MÁV írt alá keretszerződést ezek beszerzésére.
Azonban van teljesen hidrogén meghajtású elektromos mozdony család is Németországban üzemel. Alstom-Siemens megegyezés gyermeke.
Elég érdekes, mert az utcába 2 házon van csak napelem a többin nincs ahol van ev is. Az egyik pl taxizik egy kia-val de van mellette egy diesel taxija is. Kiát kábellel eteti. Ismerősi körben most telepítettek napelemet.
[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
Ribi
nagyúr
válasz sz.balazs.95 #185 üzenetére
Szerinted vajon úgy mégis miért nem használnak annyi KÖTÖTT PÁLYÁS eszközt? A többit remélhetőleg ki tudod találni.
-
nyerek01
tag
válasz sz.balazs.95 #185 üzenetére
Érdemben ezzel nem tudok vitázni, az áruszállítás/logisztika pontos gazdasági mutatóit, egyéb statisztikákat nem ismerek a témában.
Azért mindent nem lehet a jelenlegi vasúthálózaton szállítani. Azt is fejleszteni kéne és sok pénzt költeni. Nem tudom ezek alapján eldönteni melyik a jobb.
-
nyerek01
tag
Kevés vasút megy a Tesco, Spar, Lidl stb. raktárakba.
Ezért írtam, hogy sok millió dollárt kéne fejlesztésre, vasútépítésre költeni. Gondolom kicsit okosabbak és többet tudnak nálunk akik ezekrôl döntenek.Majd meglátjuk mennyire piacképes az elektromos teherszállítás. ( nem vasúti )
[ Szerkesztve ]
-
sz.balazs.95
veterán
Szerinted anno miért épült ki előbb az országos vasúti hálózat, mint a közúti?
Szigorúan véve meg a kamion is van annyira kötött pályás, mint a vonat, hiszen az sem tud árkon bokron át menni. A különbség csupán annyi, hogy az elmúlt bő 70 évben a közút fejlesztése és bővítése került előtérbe, és ez az egyetlen előnye a kamionnak, nem az, hogy maga a jármű jellege eredendően jobb lenne bármire is.
Az, hogy történelmileg így alakult, pusztán döntések sorozatának az eredménye, nem pedig valamiféle törvényszerűség.#188 nyerek01:
Hogyne, azt is fejleszteni kéne, ez nem kérdés!
A gazdasági mutatóról pedig elég annyi tudni, hogy nem véletlenül lett privatizálva a MÁV teherszállítási ágazata, hiszen az tudott profitot termelni.#188 nyerek01:
Erre amúgy egy fasza megoldás lenne, ha pl. lenne egy Bp-n egy logisztikai központja a Tesco-nak, és az emberek többsége inkább online rendelne élelmiszert, ahhoz elég lenne egy csomó kisebb elektromos furgon is, de magához a központhoz vasút vinné az árut.
Anno ez bevett szokás volt, hogy minden valamire való gyártelep saját külön bejáratú vasúti összeköttetéssel rendelkezett, nem véletlenül.[ Szerkesztve ]
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
plömplöm
őstag
válasz nyerek01 #175 üzenetére
Az autók átlagos futásteljesítménye
A kutatás szerint a magyar autók átlagos futásteljesítménye 2016-ban évi 16 ezer kilométer. A legtöbb autós (38 százalék) azonban nem tesz meg ekkora távot, ők évente 5 és 10 ezer kilométert, 28 százalékuk pedig évente 11 és 20 ezer kilométert tesz meg a járművével. Az évi 5 ezer kilométer alatt autózok aránya mindössze 11 százalék, a 20 ezer kilométernél többet közlekedőké pedig 16 százalék.
Figyelemreméltó fejlemény, hogy sok társadalmi csoportban nőtt az autóhasználat mértéke, a leginkább a fiatalok, a budapestiek és az érettségizettek körében. Csökkenés csupán a vidéki városokban élők, továbbá a 40-49 évesek és a diplomások körében volt tapasztalható.és ezek 2016-os adatok
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
sz.balazs.95
veterán
válasz nyerek01 #190 üzenetére
"Ezért írtam, hogy sok millió dollárt kéne fejlesztésre, vasútépítésre költeni"
Igen, ez természetes, de ugyanez igaz a közútra is, a különbség annyi, hogy az már fel lett fejlesztve, mert az élvezte a prioritást. De az sem ingyen kelt ki a föld alól.
Az előző kommentben a #190-re akartam hivatkozni, csak a copypaste félrement.
[ Szerkesztve ]
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Renault, Dacia topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Projektor topic
- Filmvilág
- nVidia tulajok OFF topikja
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- További aktív témák...